Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Фізичні моделі будови і властивостей наноматеріалів

Спеціальність: Прикладна фізика та наноматеріали
Код дисципліни: 6.105.02.E.126
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Прикладна фізика і наноматеріалознавство
Лектор: канд. техн. наук, доцент Кондир Анатолій Іванович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• вміти прогнозувати фізико–механічні властивості різного класу матеріалів, аналізува-ти можливості фізичних методів дослідження хімічного складу, будови та властивос-тей матеріалів для розв'язання поставленої дослідницької або експертної задачі;
• володіти навичками практичного застосування отриманої за результатами експериме-нту інформації;
• мати уявлення про наукові основи розроблення матеріалів з вищими проти існуючих властивостями.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• пререквізити: електрика і магнетизм, оптика, квантова механіка, атомна і ядерна фізика, фізика твердого тіла;
• кореквізити: фізика і технологія наносистем, наноматеріалознавство, імпедансна спектроскопія, комп'ютерне моделювання фізичних процесів, науково-дослідний практикум, виконання бакалаврської і магістерської кваліфікаційних робіт.
Короткий зміст навчальної програми:
Теплопровідність. Термоелектрика. Резистометрія. Магнітометрія. Кількісна металографія. Електронна мікроскопія. Дифрактометрія. Спектроскопічні методи.
Рекомендована література:
1. Сучасні методи дослідження структури речовини. Спеціальний фізичний практикум: навч. посіб. / Лобода В.Б., Іваній В.С., Хурсенко С.М. та ін. За заг. ред. доц. В.Б. Ло-боди. – Суми : Університетська книга, 2010. – 259 с.
2. Физические свойства металлов и сплавов / Б.Г. Лившиц, В.С. Крапошин, Я.Л. Линец-кий. – М.: Металлургия, 1980. — 320с.
3. Кондир А.І. Сучасні методи фізичних досліджень: конспект лекцій // А.І. Кондир / Кафедра ПФН НУ «Львівська політехніка». 2016. – 361 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт та індивідуальних завдань, усне опитування, контрольні роботи (40 %).
• підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (50 + 10 %).