Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Паралельні та розподілені методи обчислення в задачах електротехніки та електромеханіки

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.141.00.M.22
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Теоретична та загальна електротехніка
Лектор: д.т.н., проф. Рендзіняк Сергій Йосипович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати структуру паралельних систем, організацію пам’яті та зв’язку процесорів;
• вміти практично виділяти паралельні процеси в задачах електротехніки при побудові їх алгоритмів;
• знати основні мови програмування для систем зі спільною пам’яттю, систем з розділеною пам’яттю та для розподілених (кластерних) систем.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Теоретичні основи електротехніки,
• Електроніка і мікросхемотехніка,
• Основи програмування та програмного забезпечення для інженерних розрахунків.
Короткий зміст навчальної програми:
Архітектура паралельних обчислювальних систем. Класифікація комп’ютерних систем. Моделі обчислювальних процесів і систем. Оцінювання продуктивності та ефективності паралельних комп’ютерів. Побудова паралельних алгоритмів: інженерний підхід. Виявлення паралелізму алгоритмів на основі аналізу графів. Часові характеристики алгоритмів. Розпаралелення алгоритмів по інформаційному графу. Найпростіші паралельні алгоритми. Множення матриць. Паралельне розв’язання систем лінійних рівнянь. Розв'язання типових задач електротехніки на основі паралельних алгоритмів.
Рекомендована література:
1. Parallel Computer Architecture A Hardware / Software Approach David Culler University of California, Berkeley Jaswinder Pal Singh Princeton University with Anoop Gupta Stanford University.
2. Жуков І., Корочкін О. Паралельні та розподілені обчислення - К.: Корнійчук, 2005. – 226 с.
3. Parallel Computer Architecture. // e-book, tutorialspoint.com, Tutorials Point (I) Pvt. Ltd., 2016, 41 p.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування, результати виконання лабораторних робіт (40 %),
• підсумковий контроль: диференційований залік, письмово-усна форма (60%).