Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Економіка торговельного підприємства (курсова робота)

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.10
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
1. Знати економічний механізм у сучасних умовах господарювання.
2. Знати стратегії та тактики діяльності торговельних підприємств.
3. Володіти методичним інструментарієм розробки та реалізації завдань управління господарсько-фінансовою діяльністю торговельного підприємства.
4. Вміти здійснювати аналіз та планування окремих показників діяльності торговельного підприємства та його діяльності в цілому.
5. Володіти навичками творчого, критичного погляду на діючий економічний механізм торговельного підприємства.
6. Оцінювати соціально-економічну ефективність та наслідки управлінських рішень, що приймаються
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Основи підприємництва
Основи менеджменту
Основи маркетингу
Короткий зміст навчальної програми:
Торговельне підприємство в системі ринкових відносин. Управління обсягом та асортиментною структурою обороту торговельного підприємства. Управління товарними запасами торговельного підприємства. Управління товарним забезпеченням обороту торговельного підприємства. Управління трудовими ресурсами торговельного підприємства. Управління формуванням та розвитком матеріально-технічних ресурсів торговельного підприємства. Управління витратами та доходами торговельного підприємства. Управління прибутком торговельного підприємства.
Рекомендована література:
Базова
1. Балабанова Л.В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації / Балабанова Л.В. – Доценьк, 2003. – 148 с.
2. Економіка торговельного підприємства: підручник / А.А. Мазаракі, Н.М. Ушакова, Л.О. Лігоненко ; під ред.. Н.М. Ушакової. – К. : Хрещатик, 2005. – 800 с.
3. Л.О. Лігоненко Економіка торговельного підприємства: методика розв’язання практичних завдань / Л.О. Лігоненко, І.В. Височин . – К, 2010. – 455 с.
4. Мазаракі A.A. Економіка торговельного підприємства / A.A. Мазаракі, Л.О. Лігоненко, Н.М. Ушакова. - К. : Хрещатик, 1999. – 798 с.
5. Протопопова В.О. Економіка торговельного підприємства: навчальний посібник / Протопопова В.О., Головінов М.І. – Донецьк, 2009. – 367 с.
Допоміжна
1. Внутрішня торгівлі в Україні : економічні умови ефективного розвитку : монографія / Мазаракі, І.О. Бланк, Л.О. Лігоненко та ін. ; за заг. наук. ред. A.A. Мазаракі. - К. : КНТЕУ, 2006. - 195 с.
2. Марцин B.C. Економіка торгівлі : підручник / B.C. Марцин. - К. : Знання, 2006.
3. Національний стандарт України : Роздрібна та оптова торгівля. Терміни та визначення понять. - K.: Держспоживстандарт України, 2005.
4. Трансформаційні процеси в торгівлі Україні в умовах інтернаціоналізації / за заг. ред. Л.О. Лігоненко. - К. : КНТЕУ, 2009. - 334 с.
5. Яковлев Ю.П. Економіка торгівлі : навч. посіб. / Ю.П. Яковлев. - Херсон : Олді-плюс, 2009.
. Інформаційні ресурси
1. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України – Режим доступу http://me.gov.ua
2. Сервер законодавства України – Режим доступу http://iportal.rada.gov.ua/
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%): усне опитування; письмовий експрес-контроль
Підсумковий контроль (70%): екзамен (письмова компонента (60%). усна компонента(10%)).

Економіка торговельного підприємства

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.8
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знання основ законодавства у сфері торгівлі;
• здатність розробляти моделі оцінювання ресурсів та результатів діяльності торговельного підприємства;
• володіння методами визначення потреби підприємства в товарних запасах, аналізувати виконання плану поставки товарів;
• здатність оцінювати ефективність діяльності торговельного підприємства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
-
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність торгівлі як галузевої економічної системи та основи її функціонування в умовах ринкової економіки; торговельне підприємство в системі ринкових відносин; стратегія діяльності торговельного підприємства та її обґрунтування; управління обсягом та асортиментною структурою обороту торговельного підприємства; управління товарними запасами торговельного підприємства; управління товарним забезпеченням обороту торговельного підприємства; управління трудовими ресурсами торговельного підприємства; управління формуванням та розвитком матеріально-технічних ресурсів торговельного підприємства; управління поточними витратами торговельного підприємства; управління доходами торговельного підприємства; управління прибутком торговельного підприємства.
Рекомендована література:
1. Л.О. Лігоненко Економіка торговельного підприємства: методика розв’язання практичних завдань / Л.О. Лігоненко, І.В. Височин . – К, 2010. – 455 с.
2. Протопопова В.О. Економіка торговельного підприємства: навчальний посібник / Протопопова В.О., Головінов М.І. – Донецьк, 2009. – 367 с.
3. Балабанова Л.В. Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації / Балабанова Л.В. – Доценьк, 2003. – 148 с.
4. Мазаракі А.А. Економіка торговельного підприємства. Підручник для вузів / Під ред. проф. Н.М. Ушакової. - К.: Хрещатик, 1999. - 800 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).