Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Етика бізнесу і правила ведення переговорів

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.02.E.112
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
• етичні нормативи менеджерської діяльності;
• стилі керівництва, етику поведінки керівника і підлеглого, особливості їх взаємин;
• цілі, завдання і основні функції корпорації, фірми, організації;
• стратегію етичної поведінки в діловому світі;
• національні і релігійні особливості трудової етики;
• історію етики, щоб краще зрозуміти і опанувати просту істину, що у наш час якісна етика означає ефективний бізнес;
• основні поняття, терміни і прийоми ділового спілкування.

Студент повинен уміти:
• застосовувати вимоги професійної етики менеджера в своїй майбутній роботі;
• розрізняти етичну та неетичну поведінку;
• визначити коректні способи вирішення спірних питань і конфліктних ситуацій;
• провести аналіз механізмів підвищення етичного рівня організації;
• застосовувати норми ділового протоколу під час ведення професійних переговорів і оформлення контрактів;
• виховувати в собі особистість, спираючись на принципи відповідальності, чесності, професіоналізму, поваги до інших;
• моделювати кар’єру і підтримувати прагнення персоналу до професійного розвитку.

Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Основи менеджменту
- Основи підприємництва
- Економіка торговельного підприємництва
Короткий зміст навчальної програми:
Етика бізнесу як навчальна дисципліна. Етика і соціальна відповідальність бізнесу. Професійна етика. Національні особливості етики бізнесу. Корпоративна культура організацій як складова їх розвитку. Діловий етикет як основа поведінки у бізнес-середовищі. Імідж фірми та ділова атрибутика підприємства
Рекомендована література:
1. Абрамович С. Д. Чікарьова М. Ю. Мовленнєва комунікація: Підручник. — Київ Ценр навч. Літератури, 2004. — 472 с.
2. Почепцов Георгий. Коммуникативные технологии ХХ века. — Рефл.-бук «Ваклер». — 2001. — 350 с.
3. Петрунін Ю,Ю., Борисов В.К. Етика бізнесу: навч.посіб.- М.: Дєло,2004.- 688 с.
4. Лейхифф Дж., Пенроуз Дж. М.. Бизнес-коммуникация. — Спб: Питер, 2001. — 688 с. — (серия «Теория и практика менеджмента »).
5. Стратегія і тактика комунікацій із громадськістю \ За ред. В. Г. Королька. — К.: 2003 — 216 с.
6. Андреас П. Мюллер, Альфред Кизер. Организационная коммуникация\ Пер. с англ. — Х.: Гуманитарный центр. 2005, — 438 с.
7. Ричард Блендер Эфективные бизнес — комуникации. Принцыпы и практика в эпоху информации.- Спб: Питер, 2000. ?384с. — (серия «Теория и практика менеджмента »).
8. ГірникА., Бобро А. Конфлікти: структура, ескалація, залагодження. — К., 2003 Гришина Н. В. Психология конфликта. — СПб, 2000.
9. Статінова Н. П. Етика бізнесу : навч. посібник / Н. П. Статінова, С. Г. Радченко. – К. : КНТЕУ, 2001. – 280 с.
10. Тимошенко Н. Л. Корпоративна культура : діловий етикет : навч. посібник / Тимошенко Н. Л. – К. : Знання, 2006. – 391 с.
11. Галушко В. П. Діловий протокол та ведення переговорів / Галушко В. П. – Вінниця : НОВА КНИГА, 2002. – 223 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%).