Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Фінансовий аналіз комерційної діяльності підприємства

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.02.E.108
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
В результаті вивчення дисципліни фахівець повинен знати:
- принципи та порядок здійснення фінансового аналізу;
- види фінансового аналізу в залежності від мети проведення;
- нормативно - законодавчу та інформаційну базу проведення фінансового аналізу;
- класифікацію об’єктів та факторів впливу в м фінансовому аналізі;
- методи проведення фінансового аналізу;
- методику комплексного фінансового аналізу;

Підготовлений фахівець повинен вміти:
- формувати інформаційну базу проведення фінансового аналізу в залежності від його мети;
- застосовувати методи аналізу комерційної діяльності;
- аналізувати фінансову діяльність підприємства в залежності від потреб користувачів;
- організовувати аналітичну роботу та створювати службу фінансового аналізу на підприємстві, організації та установі
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Основи менеджменту
- Основи підприємництва
- Економіка торговельного підприємництва
Короткий зміст навчальної програми:
Предмет, види та методи фінансового аналізу Джерела інформації у процесі здійснення фінансового аналізу. Фінансовий аналіз ліквідності і платоспроможності підприємства Фінансовий аналіз причин зниження показників ліквідності та неплатоспроможності Фінансовий аналіз грошових потоків Фінансовий аналіз стійкості підприємства Фінансовий аналіз ділової активності підприємства Фінансовий аналіз кредитоспроможності підприємства Фінансовий аналіз інвестиційної діяльності підприємства Фінансовий аналіз ефективності комерційної діяльності підприємства Фінансовий аналіз ринкової активності підприємства Оптимізація податкового навантаження при допомозі методів фінансового аналізу Комплексний фінансовий аналіз комерційної діяльності підприємства Перспективи поліпшення фінансового стану підприємства
Рекомендована література:
1. Положення (стандарти) бухгалтерського обліку № 1-34: Затв. Наказами Мінфіну України, 1999 – 2006.
2. Купалова Г. І. Теорія економічного аналізу: Навчальний посібник. – К.: Знання, 2008. – 639 с.
3. Цал-Цалко Ю. С. Фінансова звітність підприємств та її аналіз: Навч. посібник. – 2-ге вид. , перероб і доп. - Київ: ЦУЛ, 2002.- 360 с.
4. Костирко Р. О. Фінансовий аналіз: Навч. посібник. – Х.: Фактор, 2007. – 784 с
5. Кяран Уолш Ключові фінансові показники. Аналіз та управління розвитком підприємства: Пер. з англ. – К.: Всеувито: Наукова думка, 2001.- 367 с.
6. Слав’юк Р. А. Фінанси підприємств: Підручник. – К.: УБС НБУ: Знання, 2010. – 550 с
7. Фінансово-економічний аналіз: Підручник / Буряк П. Ю., Римар М.В., Бець М.Т. та інші. Під заг. ред. Буряка П.Ю., Римара М.В. – К.: ВД „Професіонал”, 2004 – 528с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).

Фінансовий аналіз комерційної діяльності підприємства (курсовий проект)

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.02.E.110
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
В результаті вивчення дисципліни фахівець повинен знати:
- принципи та порядок здійснення фінансового аналізу;
- види фінансового аналізу в залежності від мети проведення;
- нормативно - законодавчу та інформаційну базу проведення фінансового аналізу;
- класифікацію об’єктів та факторів впливу в м фінансовому аналізі;
- методи проведення фінансового аналізу;
- методику комплексного фінансового аналізу;

Підготовлений фахівець повинен вміти:
- формувати інформаційну базу проведення фінансового аналізу в залежності від його мети;
- застосовувати методи аналізу комерційної діяльності;
- аналізувати фінансову діяльність підприємства в залежності від потреб користувачів;
- організовувати аналітичну роботу та створювати службу фінансового аналізу на підприємстві, організації та установі
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Основи менеджменту
- Основи підприємництва
- Економіка торговельного підприємництва
Короткий зміст навчальної програми:
Предмет, види та методи фінансового аналізу Джерела інформації у процесі здійснення фінансового аналізу. Фінансовий аналіз ліквідності і платоспроможності підприємства Фінансовий аналіз причин зниження показників ліквідності та неплатоспроможності Фінансовий аналіз грошових потоків Фінансовий аналіз стійкості підприємства Фінансовий аналіз ділової активності підприємства Фінансовий аналіз кредитоспроможності підприємства Фінансовий аналіз інвестиційної діяльності підприємства Фінансовий аналіз ефективності комерційної діяльності підприємства Фінансовий аналіз ринкової активності підприємства Оптимізація податкового навантаження при допомозі методів фінансового аналізу Комплексний фінансовий аналіз комерційної діяльності підприємства Перспективи поліпшення фінансового стану підприємства
Рекомендована література:
1. Положення (стандарти) бухгалтерського обліку № 1-34: Затв. Наказами Мінфіну України, 1999 – 2006.
2. Купалова Г. І. Теорія економічного аналізу: Навчальний посібник. – К.: Знання, 2008. – 639 с.
3. Цал-Цалко Ю. С. Фінансова звітність підприємств та її аналіз: Навч. посібник. – 2-ге вид. , перероб і доп. - Київ: ЦУЛ, 2002.- 360 с.
4. Костирко Р. О. Фінансовий аналіз: Навч. посібник. – Х.: Фактор, 2007. – 784 с
5. Кяран Уолш Ключові фінансові показники. Аналіз та управління розвитком підприємства: Пер. з англ. – К.: Всеувито: Наукова думка, 2001.- 367 с.
6. Слав’юк Р. А. Фінанси підприємств: Підручник. – К.: УБС НБУ: Знання, 2010. – 550 с
7. Фінансово-економічний аналіз: Підручник / Буряк П. Ю., Римар М.В., Бець М.Т. та інші. Під заг. ред. Буряка П.Ю., Римара М.В. – К.: ВД „Професіонал”, 2004 – 528с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).