Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Управління якістю (курсова робота)

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.30
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- застосовувати категорійний апарат з управління якістю у практичній діяльності; використовувати необхідний інструментарій для впровадження системи управління якістю продукції;
- оцінювати очікувані результати від впровадження системи управління якістю товарів та послуг;
- систематизувати і узагальнювати інформацію щодо питань сучасних систем управління якістю;
- застосовувати сучасну законодавчо-нормативну базу до систем управління якістю;
- використовувати методи аудиту систем управління якістю;
- володіти навичками контролю якості товарів та послуг;
- застосовувати статистичні методи управління якістю товарів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Економічна теорія
- Основи менеджменту
- Кваліметрія
Короткий зміст навчальної програми:
Управління якістю: актуальність, проблеми, загальна термінологія Проблеми і задачі управління якістю в сучасних умовах Вітчизняний та міжнародний досвід управління якістю Статистичні методи в управлінні якістю. Принципи управління якістю Організація розробки і впровадження систем управління якістю на підприємствах Статистичні методи в управлінні якістю Сертифікація систем якості Витрати на якість та їх класифікація.Облік витрат на якість в умовах TQM Аудит якості та премії якості
Рекомендована література:
1. Давидова О.Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві:підручник/О.Ю. Давидова. –Х.: Вид-во Іванченка І.С., 2018. –488с.
2. Безродна С.М. Управління якістю: навч. посіб. Для студентів економічних спеціальностей/ Безродна C.М.–Чернівці: ПВКФ «Технодрук», 2017. –174с.
3. Бичківський Р. Управління якістю: Навчальний посібник – Л.: ДУ “Львівська політехніка”, 2000 – 328 с.
4. Бондаренко Г.Г. та ін. Менеджмент якості і елементи системи управління якістю: Навчальний посібник/ Г.Г. Бондаренко, М.В. Глєбова, В.П.Сіроклин, Н.В. Чернобай –Харків: Нац. аерокосм. ун-т ім.М.Є.Жуковського «Харк. авіац. ін-т», 2017. –84с.
5. Горбашко, Е. А. Управление качеством : учебник для СПО / Е. А. Горбашко. — 3-е изд., перераб. и доп. — М. : Издательство Юрайт, 2018. — 352 с
6. Гличев А.В. Основы управления качеством продукции 2-е изд. – М. РИА «Стандарты и качество», 2001 . – 425 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).

Управління якістю

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.28
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- застосовувати категорійний апарат з управління якістю у практичній діяльності; використовувати необхідний інструментарій для впровадження системи управління якістю продукції;
- оцінювати очікувані результати від впровадження системи управління якістю товарів та послуг;
- систематизувати і узагальнювати інформацію щодо питань сучасних систем управління якістю;
- застосовувати сучасну законодавчо-нормативну базу до систем управління якістю;
- використовувати методи аудиту систем управління якістю;
- володіти навичками контролю якості товарів та послуг;
- застосовувати статистичні методи управління якістю товарів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Економічна теорія
- Основи менеджменту
- Кваліметрія
Короткий зміст навчальної програми:
Управління якістю: актуальність, проблеми, загальна термінологія Проблеми і задачі управління якістю в сучасних умовах Вітчизняний та міжнародний досвід управління якістю Статистичні методи в управлінні якістю. Принципи управління якістю Організація розробки і впровадження систем управління якістю на підприємствах Статистичні методи в управлінні якістю Сертифікація систем якості Витрати на якість та їх класифікація.Облік витрат на якість в умовах TQM Аудит якості та премії якості
Рекомендована література:
1. Давидова О.Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві:підручник/О.Ю. Давидова. –Х.: Вид-во Іванченка І.С., 2018. –488с.
2. Безродна С.М. Управління якістю: навч. посіб. Для студентів економічних спеціальностей/ Безродна C.М.–Чернівці: ПВКФ «Технодрук», 2017. –174с.
3. Бичківський Р. Управління якістю: Навчальний посібник – Л.: ДУ “Львівська політехніка”, 2000 – 328 с.
4. Бондаренко Г.Г. та ін. Менеджмент якості і елементи системи управління якістю: Навчальний посібник/ Г.Г. Бондаренко, М.В. Глєбова, В.П.Сіроклин, Н.В. Чернобай –Харків: Нац. аерокосм. ун-т ім.М.Є.Жуковського «Харк. авіац. ін-т», 2017. –84с.
5. Горбашко, Е. А. Управление качеством : учебник для СПО / Е. А. Горбашко. — 3-е изд., перераб. и доп. — М. : Издательство Юрайт, 2018. — 352 с
6. Гличев А.В. Основы управления качеством продукции 2-е изд. – М. РИА «Стандарты и качество», 2001 . – 425 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%, залік).