Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Теоретичні основи товарознавства (курсова робота)

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.24
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- поняття «товарознавство»,історію, напрями розвитку та сучасний стан.
- визначення об’єктів товарознавчої науки.
- товарознавчі категорії: товар,продукція, готова продукція, предмет споживання, споживча цінність, якість. Поняття цих категорій, їх ієрархія (родові, підрядні).
- чинники, що впливають на формування потреб споживачів (традиції, звичаї, ритуали, мода, національні, регіональні і корпоративні особливості тощо).
- вимоги, що висуваються до товарів, залежно від їх хімічного складу, будови, призначення.
- фундаментальні фізико-хімічні закони, які покладені в основу конкретних методів аналізу речовин;
- основи фізико-хімічних методів аналізу;
- умови проведення та метрологічні основи фізико-хімічних визначень, області застосування різних методів аналізу речовин.
- поняття життєвого циклу, якості та асортименту товарів.
- визначення поняття класифікація товарів та кодування товарів, асортиментна політика та товарна інформація

На основі здобутих знань студент повинен вміти:

- застосовувати категорійний апарат з основ товарознавства у практичній діяльності
- використовувати методологічні основи оцінювання якості товарів та визначати їх конкурентоспроможність
- застосовувати методи досліджень товарів
- обґрунтовано вибрати відповідний метод аналізу для вирішення конкретного завдання;
- точно відтворити методику фізико-хімічних методів аналізу в майбутній роботі за спеціальністю.
- оцінити точність одержаних результатів.
- застосовувати набуті знання для запобігання товарним втратам в процесі обігу товарів
- здійснювати аналіз товаросупровідної документації щодо відповідності даних про товар
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Математика для економістів
- Основи маркетингу
- Основи менеджменту
- Основи підприємництва
- Хімія
- Економіка торговельного підприємництва
Короткий зміст навчальної програми:
Товарознавство в системі наук про товари і торгівлю; об'єкт і предмет товарознавства; методологія товарознавства; наукові основи формування потреб у товарах; вимоги до товарів; властивості товарів; якість товарів; методи її оцінювання та дослідження; асортимент товарів; класифікація товарів; основи збереження якості і кількості товарів у процесі товароруху; кодування товарів; інформація про товар.
Рекомендована література:
1. Теоретичні основи товарознавства: Підручник / За заг. ред. д.т.н., с.н.с., проф. Ю.Т. Жука.-Львів: Компакт-ЛВ, 2009.-480 с.
2. Торговельне підприємництво: механізм розвитку і фінансової підтримки : монографія [за наук. ред. д-ра екон. наук, проф. С.В. Князя] (розділ 1.7 Матеріалознавство і товарознавство у системі розвитку торговельного підприємництва С. 318-389). - Львів: вид.-во Львівської політехніки, 2015 р.-724 с.
3. ДСТУ 3325-96 «Термінологія. Визначенняосновних понять.-К.: ДержстандартУкраїни, 1996.
4. ДСТУ 3993-2000 «Товарознавство. Терміни та визначення»
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%).

Теоретичні основи товарознавства

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.00.O.22
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Викладачі кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- поняття «товарознавство»,історію, напрями розвитку та сучасний стан.
- визначення об’єктів товарознавчої науки.
- товарознавчі категорії: товар,продукція, готова продукція, предмет споживання, споживча цінність, якість. Поняття цих категорій, їх ієрархія (родові, підрядні).
- чинники, що впливають на формування потреб споживачів (традиції, звичаї, ритуали, мода, національні, регіональні і корпоративні особливості тощо).
- вимоги, що висуваються до товарів, залежно від їх хімічного складу, будови, призначення.
- фундаментальні фізико-хімічні закони, які покладені в основу конкретних методів аналізу речовин;
- основи фізико-хімічних методів аналізу;
- умови проведення та метрологічні основи фізико-хімічних визначень, області застосування різних методів аналізу речовин.
- поняття життєвого циклу, якості та асортименту товарів.
- визначення поняття класифікація товарів та кодування товарів, асортиментна політика та товарна інформація

На основі здобутих знань студент повинен вміти:

- застосовувати категорійний апарат з основ товарознавства у практичній діяльності
- використовувати методологічні основи оцінювання якості товарів та визначати їх конкурентоспроможність
- застосовувати методи досліджень товарів
- обґрунтовано вибрати відповідний метод аналізу для вирішення конкретного завдання;
- точно відтворити методику фізико-хімічних методів аналізу в майбутній роботі за спеціальністю.
- оцінити точність одержаних результатів.
- застосовувати набуті знання для запобігання товарним втратам в процесі обігу товарів
- здійснювати аналіз товаросупровідної документації щодо відповідності даних про товар
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Математика для економістів
- Основи маркетингу
- Основи менеджменту
- Основи підприємництва
- Хімія
- Економіка торговельного підприємництва
Короткий зміст навчальної програми:
Товарознавство в системі наук про товари і торгівлю; об'єкт і предмет товарознавства; методологія товарознавства; наукові основи формування потреб у товарах; вимоги до товарів; властивості товарів; якість товарів; методи її оцінювання та дослідження; асортимент товарів; класифікація товарів; основи збереження якості і кількості товарів у процесі товароруху; кодування товарів; інформація про товар.
Рекомендована література:
1. Теоретичні основи товарознавства: Підручник / За заг. ред. д.т.н., с.н.с., проф. Ю.Т. Жука.-Львів: Компакт-ЛВ, 2009.-480 с.
2. Торговельне підприємництво: механізм розвитку і фінансової підтримки : монографія [за наук. ред. д-ра екон. наук, проф. С.В. Князя] (розділ 1.7 Матеріалознавство і товарознавство у системі розвитку торговельного підприємництва С. 318-389). - Львів: вид.-во Львівської політехніки, 2015 р.-724 с.
3. ДСТУ 3325-96 «Термінологія. Визначенняосновних понять.-К.: ДержстандартУкраїни, 1996.
4. ДСТУ 3993-2000 «Товарознавство. Терміни та визначення»
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (30%) виконання контрольної роботи, усне опитування
• підсумковий контроль (70%).