Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інфраструктура туризму

Major: Туризм
Code of Subject: 6.242.01.E.86
Credits: 4
Department: Туризм
Lecturer: д.е.н., проф. Теребух А.А.
Semester: 6 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
Здатність демонструвати знання та навики щодо розробки та реалізації нових інноваційних туристичних продуктів; здатність демонструвати знання та розуміння методологій проектування та модернізації туристичних об’єктів відповідно до нормативних вимог чинних стандартів і технічних умов; здатність демонструвати знання сучасних досягнень іннова¬ційних технологій в галузі туризму.
Required prior and related subjects:
Менеджмент в туризмі, Маркетинг в туризмі, Рекреаційні комплекси світу, Аналіз внутрішнього туристичного ринку, Інфраструктура міжнародного туризму.
Summary of the subject:
Теоретико-методологічні засади становлення поняття інфраструктура. Понятійний апарат інфраструктури туризму. Функціональні складові та структурні блоки інфраструктури туризму. Стратегія розвитку туристичної інфраструктури та аналіз її конкурентоспроможності. Конкурентоспроможність сфери туризму. Методологічні засади оцінки землі для потреб формування інфраструктури туризму. Оцінка об’єктів нерухомості як елементів інфраструктури туризму. Методика оцінки якості інфраструктури на ринку туристичних послуг. Вибір оптимального місця розташування об’єкту сфери туризму. Оцінка економічної ефективності проектів з розвитку інфраструктури туризму.
Recommended Books:
1. Васильєв О.В. Методологія і практика інфраструктурного забезпечення функціонування і розвитку регіонів України / О.В. Васильєв.- Монографія. – Харків: ХНАМГ, 2007. – 341 с.
2. Любіцева, О. О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) / О. О. Любіцева. – 3-є вид., перероб. та доп. – К. : Альтерпрес, 2005. – 436 с.
3. Сорока І.В. Інфраструктура товарного ринку: навч. Посібн. / І.В. Сорока. – К.: НМЦВО МОіН України, НВФ «Студцентр», 2002.-608с.
4. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу/ Т.І. Ткаченко. – К.: Київ. нац. торг. – екон. ун-т, 2009. – 463с.
Assessment methods and criteria:
• Поточний контроль (40 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (60%) — екзамен