Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Аналіз міжнародних туристичних ринків
Major: Туризм
Code of Subject: 6.242.02.E.103
Credits: 3
Department: Туризм
Lecturer: ст. викл. Римар Ю.М.
Semester: 7 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
знання теоретичних підстав методів аналізу ринку, принципів структурування світового туристичного ринку за макрорегіонами, уміння користуватися кількісними і якісними методами дослідження ринку в міжнародному масштабі, виявляти зв’язок між процесом урбанізації та активацією попиту на туристичні товари та послуги, оцінювати кон’юнктуру світового туристичного ринку та ємність його окремих макрорегіонів.
Required prior and related subjects:
вища та прикладна математика, географія туризму, рекреаційні комплекси світу, маркетинг
Summary of the subject:
Предмет дослідження міжнародного ринку туристичних послуг. Демографічна характеристика населення країн світу. Територіальний масштаб туристичного ринку. Місце сфери туристичних послуг у ринковій системі господарювання. Геополітичні оcoбливості формування і функціонування ринку туристичних послуг. Принципи структуризації туристичного ринку у світовому масштабі. Оцінка кон’юнктури світового ринку, визначення його ємкості. Порівняльний аналіз стану макрорегіональних туристичних ринків.
Recommended Books:
1. Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) [3-є вид., перероб. та доп.]/ O.O. Любіцева. – К.: Альтпрес, 2006. – 436 c.
2. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу. [монографія]/ Т.І. Ткаченко. – 2-ге вид., випр. та доповн. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – 463 с.
3. І.М. Школа, В.С. Григорків, В.Ф. Кифяк Розвиток міжнародного туризму в Україні – Чернівці: видавництво "Рута", 1997
4. Смаль І.В. Туристичні ресурси світу – Ніжин: Видавництво Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, 2010. – 336 с.
2. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу. [монографія]/ Т.І. Ткаченко. – 2-ге вид., випр. та доповн. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – 463 с.
3. І.М. Школа, В.С. Григорків, В.Ф. Кифяк Розвиток міжнародного туризму в Україні – Чернівці: видавництво "Рута", 1997
4. Смаль І.В. Туристичні ресурси світу – Ніжин: Видавництво Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, 2010. – 336 с.
Assessment methods and criteria:
Поточний контроль (30%) – практичні заняття, усне опитування.
Підсумковий контроль (70%) – залік.
Підсумковий контроль (70%) – залік.