Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Інформаційний супровід міжнародного туризму

Major: Туризм
Code of Subject: 6.242.02.E.104
Credits: 3
Department: Туризм
Lecturer: к.е.н. Стадницька Ю.Ю.
Semester: 7 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
Базові знання основних нормативно-правових актів та довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів в галузі туризму; здатність складати, оформлювати і оперувати туристичною документацією при формуванні та реалізації туристичного продукту; розуміння маркетингових досліджень туристичних послуг для проведення ефективної продуктової, цінової, збутової політики туристичних підприємств; здатність визначати територіальну організацію та оцінювати туристичний потенціал територій щодо стану та перспектив розвитку видового туризму; отримання знань для організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації туристичних послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій; аналізувати ринкові тенденції, проводити маркетинговий аналіз для виведення на ринок туристичних послуг нових туристичних продуктів;здійснювати пошук інформації в різних джерелах для вирішення задач туристичної сфери.
Required prior and related subjects:
Маркетинг в туризмі, Правове регулювання туристичної галузі; Рекламно-інформаційна діяльність в туризмі.
Summary of the subject:
Теоретичні основи розвитку міжнародного туризму та правове регулювання зовнішньоекнономічної діяльності. Державне регулювання міжнародної туристичної діяльності. Світовий і регіональні ринки міжнародного туризму. Міжнародна співпраця та міжнародні організації в туризмі. Статистика міжнародного туризму. Інформаційні системи і технології в управлінні діяльності підприємств міжнародного туризму. Система інтегрованих маркетингових комунікацій: дослідження реклами, стимулювання збуту і PR.
Recommended Books:
1.Мальська М.П. Міжнародний туризм і сфера послуг: підручник / М.П. Мальська, Н.В. Антонюк, Н.М. Ганич. – К.: Вид-во «Знання», 2008. – 661 с.
2. Сазонець О. М. Інформаційні системи і технології в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю [текст] : навч. посіб. / О. М. Сазонець. - К. : «Центр учбової літератури», 2014. - 256 с.
3. Бейдик О.О. Ресурси світового туризму: поняття, класифікація, картографування // Краєзнавство, географія, туризм. – 2008. - №2 (545).
4. Полторак В. А. Маркетингові дослідження [текст]: навч. посіб. / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська - К.: «Центр учбової літератури», 2014. - 342 с.
5. Правове регулювання туристичної діяльності [текст] : навч. посіб. / Є. В. Козловський. - К. : «Центр учбової літератури», 2015. -272 с.
Assessment methods and criteria:
• Поточний контроль (35 %) — практичні заняття, індивідуальне домашнє завдання, усне опитування, лабораторні заняття
• Підсумковий контроль (65%) — екзамен