Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Анатомія, фізіологія та діагностика людини
Спеціальність: Біотехнології та біоінженерія
Код дисципліни: 6.162.00.O.8
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Технологія біологічно-активних сполук, фармації та біотехнологія
Лектор: доц., к.фарм.н. Роксолана Конечна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
• знати структурно-функціональні особливості будови клітин, тканин, органів і систем органів людського організму та взаємозалежність між анатомічною будовою і фізіологічною функцією органів людського організму в філогенетичному і онтогенетичному аспекті;
• знати сучасні методи діагностики організму людини;
• знати морфологію та фізіологічні особливості біологічних агентів у біотехнологічних процесах та особливості роботи з ними;
• вміти аналізувати небезпечні для людини та навколишнього середовища чинники виробничого процесу, надзвичайні ситуації та враховувати їх при плануванні та проведенні технологічного процесу на виробництві;
• вміти організовувати певні ділянки біотехнологічного виробництва біопрепаратів та біопродуктів за різними методами і методиками.
• знати сучасні методи діагностики організму людини;
• знати морфологію та фізіологічні особливості біологічних агентів у біотехнологічних процесах та особливості роботи з ними;
• вміти аналізувати небезпечні для людини та навколишнього середовища чинники виробничого процесу, надзвичайні ситуації та враховувати їх при плануванні та проведенні технологічного процесу на виробництві;
• вміти організовувати певні ділянки біотехнологічного виробництва біопрепаратів та біопродуктів за різними методами і методиками.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити:
Гігієна та асептика і екомоніторинг;
Іноземна мова за професійним спрямуванням;
Хімія;
Фізичне виховання.
Кореквізити:
Загальна мікробіологія і вірусологія;
Іноземна мова за професійним спрямуванням;
Основи охорони праці та безпека життєдіяльності.
Гігієна та асептика і екомоніторинг;
Іноземна мова за професійним спрямуванням;
Хімія;
Фізичне виховання.
Кореквізити:
Загальна мікробіологія і вірусологія;
Іноземна мова за професійним спрямуванням;
Основи охорони праці та безпека життєдіяльності.
Короткий зміст навчальної програми:
\Методи дослідження в анатомії і фізіології. Клітина: будова та хімічний склад. Тканини: будова та функції. Орган та системи органів (опорно-руховий апарат; серцево-судинна, дихальна, травна, сечовидільна системи органів): будова та функції. Нервова та сенсорні системи людини, Ендокринні залози. Обмін речовин та енергії. Водно-мінеральний обмін. Терморегуляція. Вітаміни.
Рекомендована література:
1. Малий атлас з анатомії: Переклад з 5-го польськ. вид. — ВСВ “Медицина”, 2011. — 136 с., 83 іл.
2. Сидоренко П.І. та ін. Анатомія та фізіологія людини: підручник. — 3-тє вид., випр. — К.: Медицина, 2011. — 248 с.
3. Федонюк Я.І. Анатомія та фізіологія з патологією. — Тернопіль: Укрмедкнига, 2001. — 676 с.
4. Френк Неттер. Атлас анатомії людини / За ред. проф. Ю.Б. Чайковського: наук. пер. з англ. канд. мед. наук А.А. Цегельського. — Львів: Наутілус, 2004. — 514 с.
5. Черкасов В.Г., Бобрик І.І., Гумінський Ю.Й., Ковальчук О.І. Міжнародна анатомічна термінологія. — Вінниця: Нова книга, 2010. — 392 с.
2. Сидоренко П.І. та ін. Анатомія та фізіологія людини: підручник. — 3-тє вид., випр. — К.: Медицина, 2011. — 248 с.
3. Федонюк Я.І. Анатомія та фізіологія з патологією. — Тернопіль: Укрмедкнига, 2001. — 676 с.
4. Френк Неттер. Атлас анатомії людини / За ред. проф. Ю.Б. Чайковського: наук. пер. з англ. канд. мед. наук А.А. Цегельського. — Львів: Наутілус, 2004. — 514 с.
5. Черкасов В.Г., Бобрик І.І., Гумінський Ю.Й., Ковальчук О.І. Міжнародна анатомічна термінологія. — Вінниця: Нова книга, 2010. — 392 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з практичних робіт, усне опитування, контрольна робота – 40 балів;
• підсумковий контроль - 60 балів ( контрольний захід, залік): письмово-усна форма.
• підсумковий контроль - 60 балів ( контрольний захід, залік): письмово-усна форма.