Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Соціально-економічна політика ресурсозбереження
Спеціальність: Економіка
Код дисципліни: 6.051.00.M.67
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: 1. К. е. н., доцент Музиченко-Козловська О.В.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
1) принципи, фактори, напрями ресурсозбереження в умовах сучасного виробництва;
2) методики оцінки економічної ефективності ресурсозберігаючих заходів з урахуванням соціальних та економічних факторів;
3) мотиваційні засади ресурсозбереження;
4) методики оцінювання соціально-економічного рівня ресурсозбереження на підприємстві.
Студент повинен уміти:
1) аналізувати ступінь раціональності використання ресурсів на підприємстві;
2) вибирати оптимальні варіанти здійснення ресурсозберігаючих заходів з попередньою оцінкою їх соціально-економічної ефективності;
3) формувати систему мотивації впровадження ресурсозберігаючих заходів на підприємстві;
4) оцінювати соціально-економічний рівень ресурсозбереження на підприємстві та визначати напрями його зростання.
1) принципи, фактори, напрями ресурсозбереження в умовах сучасного виробництва;
2) методики оцінки економічної ефективності ресурсозберігаючих заходів з урахуванням соціальних та економічних факторів;
3) мотиваційні засади ресурсозбереження;
4) методики оцінювання соціально-економічного рівня ресурсозбереження на підприємстві.
Студент повинен уміти:
1) аналізувати ступінь раціональності використання ресурсів на підприємстві;
2) вибирати оптимальні варіанти здійснення ресурсозберігаючих заходів з попередньою оцінкою їх соціально-економічної ефективності;
3) формувати систему мотивації впровадження ресурсозберігаючих заходів на підприємстві;
4) оцінювати соціально-економічний рівень ресурсозбереження на підприємстві та визначати напрями його зростання.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
3. Економіка підприємства.
Організація виробництва.
Економіка та організація інноваційної діяльності підприємства.
Просторова організація бізнесу.
Організація виробництва.
Економіка та організація інноваційної діяльності підприємства.
Просторова організація бізнесу.
Короткий зміст навчальної програми:
Передумови та еволюція ресурсозберігаючої діяльності.
Фактори та напрямки ресурсозбереження.
Якісний та кількісний аналіз наслідків ресурсозберігаючої діяльності.
Оцінка економічної ефективності ресурсозберігаючих заходів.
Мотивація впровадження ресурсозберігаючих заходів.
Інформаційна система управління ресурсозбереженням на підприємстві.
Механізм управління ресурсозбереженням у розвинених країнах.
Розвиток ринку ресурсозбереження в Україні.
Моніторинг ресурсозберігаючих процесів.
Рекомендована література:
1. Музиченко-Козловська О. В. Електронний навчально-методичний комплекс «Соціально-економічний розвиток регіону» для студентів Інституту економіки і менеджменту спеціальності 051 «Економіка». - Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2019.
2. Музиченко-Козловська О. В. Методичні вказівки для практичних занять з курсу “Соціально-економічна політика ресурсозбереження” для студентів всіх форм навчання.
2. Музиченко-Козловська О. В. Методичні вказівки для практичних занять з курсу “Соціально-економічна політика ресурсозбереження” для студентів всіх форм навчання.
Методи і критерії оцінювання:
1. Поточний контроль:
- оцінювання знань на практичних заняттях (обговорення та виконання практичних завдань);
- оцінювання виконання та захисту самостійних робіт (правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи).
2. Екзаменаційний контроль: оцінювання письмової та усної компоненти.
- оцінювання знань на практичних заняттях (обговорення та виконання практичних завдань);
- оцінювання виконання та захисту самостійних робіт (правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи).
2. Екзаменаційний контроль: оцінювання письмової та усної компоненти.