Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Формування бізнес-моделі підприємства
Спеціальність: Економіка
Код дисципліни: 6.051.01.E.80
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: Кандидат економічних наук, асистент Мирощенко Наталія Юріївна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
Засвоєння теоретичних засад і принципів формування бізнес-моделі підприємств, розгляд основних функцій бізнес моделювання; дослідження вітчизняного і зарубіжного досвіду бізнес моделювання; вміння практично застосувати прийоми і методи оцінки бізнес-моделей підприємств; вивчення механізмів реалізації бізнес-моделі на підприємствах
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Економіка підприємства
Стратегія підприємства
Потенціал і розвиток підприємства
Стратегія підприємства
Потенціал і розвиток підприємства
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні засади формування бізнес-моделей підприємств
Класифікація бізнес-моделей підприємств
Технологія формування бізнес-моделі підприємства
Основні бізнес-процеси підприємства
Розробка та механізм реалізації бізнес-моделі на підприємстві
Ключові компетенції в системі бізнес-процесів підприємства
Вплив інтересів споживачів та стратегічних ресурсів на формування бізнес-моделі підприємств
Управління життєвим циклом бізнес-моделі підприємства
Сутність бізнес-потенціалу підприємства.
Оцінка бізнес-моделі підприємства
Діагностика зовнішнього середовища у процесі формування бізнес-моделі підприємства
Інноваційні бізнес-моделі підприємств
Бізнес-моделі електронної комерції
Формування та розвиток бізнес-моделей вітчизняних компаній
Рекомендована література:
1. AlexanderOsterwalder. A BetterWaytoThinkAboutYourBusinessModel //иHarvardBusinessReview (6 May 2013)
2. АлександрОстервальдер, ИвПинье. Построениебизнес-моделей: Настольная книга стратега и новатора / Ю. Н. Караулов, В. В. Леденева. — М.: АльпинаПаблишер, 2012. — 288 с.
3. RozeiaMustafa, H. Werthner. BusinessModelsandBusinessStrategy – PhenomenonofExplicitnessInternationalJournalof // GlobalBusiness&Competitiveness
4. Mutaz M. Al-Debei, RamziEl-Haddadeh, DavidAvison. DefiningtheBusinessModelintheNewWorldofDigitalBusiness// BrunelUniversityLondon
5. AndreaOvans. WhatIs a BusinessModel? // HarvardBusinessReview
6. Marc W. Johnson. SeizingtheWhiteSpace: BusinessModelInnovationforGrowthandRenewal. — HarvardBusinessPress, 2010. — 208 с.
2. АлександрОстервальдер, ИвПинье. Построениебизнес-моделей: Настольная книга стратега и новатора / Ю. Н. Караулов, В. В. Леденева. — М.: АльпинаПаблишер, 2012. — 288 с.
3. RozeiaMustafa, H. Werthner. BusinessModelsandBusinessStrategy – PhenomenonofExplicitnessInternationalJournalof // GlobalBusiness&Competitiveness
4. Mutaz M. Al-Debei, RamziEl-Haddadeh, DavidAvison. DefiningtheBusinessModelintheNewWorldofDigitalBusiness// BrunelUniversityLondon
5. AndreaOvans. WhatIs a BusinessModel? // HarvardBusinessReview
6. Marc W. Johnson. SeizingtheWhiteSpace: BusinessModelInnovationforGrowthandRenewal. — HarvardBusinessPress, 2010. — 208 с.
Методи і критерії оцінювання:
Діагностика знань у процесі поточного та семестрового контролю.
Поточний контроль (50 балів):
- оцінювання знань студентів за результатами виконання поточних робіт;
- оцінювання знань студентів за результатами індивідуальних контрольних робіт;
Семестровий контроль (50 балів)
- оцінювання знань студентів за результатами заліку (письмова і усна компонента)
Поточний контроль (50 балів):
- оцінювання знань студентів за результатами виконання поточних робіт;
- оцінювання знань студентів за результатами індивідуальних контрольних робіт;
Семестровий контроль (50 балів)
- оцінювання знань студентів за результатами заліку (письмова і усна компонента)