Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Дослідження інноваційної активності на ринку туристичних послуг (курсова робота)

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.105
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доц. Кулиняк Ігор Ярославович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень.
2. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.
3. Оцінювати правові, соціальні та економічні наслідки функціонування організації.
4. Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами.
5. Уміння встановлювати та підтримувати взаємовідносини із зовнішнім середовищем, аналізувати кон'юнктуру ринку туристично-рекреаційних інноваційних продуктів, приймати оптимальні управлінські рішення у сфері туристично-рекреаційної діяльності, забезпечувати їх документальний супровід та ефективну реалізацію на усіх рівнях управління.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: Управління інноваційною діяльністю
кореквізити: Дослідження ринку інноваційних продуктів
Короткий зміст навчальної програми:
Формування інформаційного поля для дослідження інноваційної активності на ринку туристичних послуг. Діагностика інноваційної активності на ринку туристичних послуг. Дослідження кон’юнктури суб’єктів туристичної діяльності на ринку туристичних послуг. Дослідження конкурентного середовища на ринку туристичних послуг. Розроблення заходів підвищення інноваційної активності на ринку туристичних послуг.
Рекомендована література:
1. Бєлова Т. Г. Маркетингові дослідження : конспект лекцій. – К. : НУХТ, 2010. – 131 с.
2. Ілляшенко С. М., Маркетинг. Бакалаврський курс : конспект. – С. 64-66.
3. Котлер Ф. та ін. Основи маркетингу / пер. з англ. – К. ; М.; СПб. : Издат. будинок Вільямс, 1998. – С. 296. Електронний ресурс. Режим доступу: http://tourlib.net/books_others/kotler.htm
4. Організування туристичної діяльності: навч. посібник / О. Є. Кузьмін, А. В. Дубодєлова, І. Я. Кулиняк, Х. Ю. Малкуш. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 352 c
5. Лилик І.В. Маркетингові дослідження: кейси та ситуаційні вправи // І.В. Лилик, О.В. Кудирко/ / Практикум.: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 2010.
6. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: Монографія / за ред.. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Папірус», 2010. – 624 с.
7. Маркетингові дослідження: підручник : [Електронний ресурс] / Т.Б. Решетілова, С.М. Довгань ; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 357 с. – Режим доступу : http://nmu.org.ua.
8. Оболенцева Л.В. Кон’юнктурні дослідження галузевого ринку: підручник / Л.В. Оболенцева; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Х. : ХНАМГ, 2010. – 249 с. Електронний 184 ресурс. Режим доступу: http://eprints.kname.edu.ua/17602/1/2010_печ._КДГР_ПІДРУ ЧНИК.pdf.
Методи і критерії оцінювання:
Звіт за результатами виконання курсової роботи, підсумковий контроль (рівень виконання завдання – 70 %, оформлення – 10 %, захист – 20 %)