Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Економіка та організування туристичної діяльності
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.03.E.108
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Бондаренко Ю.Г., Гербут М.В.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні;
- описувати зміст функціональних сфер діяльності організації;
- базові знання для реалізації інноваційної діяльності у лінійних та функціональних підрозділах організацій туристично-рекреаційної сфери різних форм власності та організаційно – правових форм, в органах державної влади, місцевого самоврядування;
- уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів;
- уміння встановлювати та підтримувати взаємовідносини із зовнішнім середовищем, аналізувати кон'юнктуру ринку туристично-рекреаційних інноваційних продуктів, приймати оптимальні управлінські рішення у сфері туристично-рекреаційної діяльності, забезпечувати їх документальний супровід та ефективну реалізацію на усіх рівнях управління
- описувати зміст функціональних сфер діяльності організації;
- базові знання для реалізації інноваційної діяльності у лінійних та функціональних підрозділах організацій туристично-рекреаційної сфери різних форм власності та організаційно – правових форм, в органах державної влади, місцевого самоврядування;
- уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів;
- уміння встановлювати та підтримувати взаємовідносини із зовнішнім середовищем, аналізувати кон'юнктуру ринку туристично-рекреаційних інноваційних продуктів, приймати оптимальні управлінські рішення у сфері туристично-рекреаційної діяльності, забезпечувати їх документальний супровід та ефективну реалізацію на усіх рівнях управління
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
прореквізити:
кореквізити: Управління комунікаціями туристичних організацій
кореквізити: Управління комунікаціями туристичних організацій
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність і соціально-економічні категорії туризму. Туристична індустрія. Організаційні основи туристичної діяльності. Туризм і рекреація. Економічне планування діяльності підприємств туристичної індустрії. Формування туристичного продукту. Економічна ефективність туристичного бізнесу. Маркетингова діяльність туристичних підприємств. Інвестиції в економіці туризму. Державне регулювання економіки туризму.
Рекомендована література:
1.Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання / Навч. посібник. - К.: Знання України, 2002. - 358 с.
2.Балабанов И. Т., Балабанов А. И. Экономика туризма: Учебное пособие. - М.: Финансы и статистика, 2003. - 176 с.
3.Білоус С. В. Економічні аспекти формування стратегії розвитку туризму в Україні / С.В. Білоус // Вісник ЛНУ імені Івана Франка. Серія економічна. - Львів. 2008. - Вип. 39. - С. 62-70.
4.Быстрое С.А.. Воронцова М.Г. Туризм: макроэкономика и микроэкономика. - СПб.: "Издательский дом Герда". 2007. - 147 с.
5.Мальська М. П. Країнознавство: теорія та практика: підручник / М. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Ю. С. Занько, Н. М. Ганич. - К: Центр учбової літератури, 2012. - 528 с.
6.Мальська М. П. Організація та планування діяльності туристичних підприємств: теорія та практика: навч. посібник / М. П. Мальська, О. Ю. Бордун. - К.: Центр учбової літератури, 2012. - 241 с.
7.Мальська М. П. Готельний бізнес: теорія та практика: підручник. 2-е вид. перероб. та доп. / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк. - К.: Центр учбової літератури, 2012. - 472 с.
8.Мальська М. П. Туристичний бізнес: теорія та практика: підручник. 2-ге вид. перероб. та доп. / М. П. Мальська, В. В. Худо. - К: Центр учбової літератури, 2012. - 368 с.
9. Мальська М. П. Економіка туризму: теорія та практика: підручник / М. П. Мальська, М.Й. Рутинський, С.В. Білоус, Н.Л. Мандюк. – К. : «Центр учбової літератури», 2016.
10.Соболева Е. А. Статистика туризма: Учебное пособие. - М.: Финансы и статистика, 2004. - 160 с.
2.Балабанов И. Т., Балабанов А. И. Экономика туризма: Учебное пособие. - М.: Финансы и статистика, 2003. - 176 с.
3.Білоус С. В. Економічні аспекти формування стратегії розвитку туризму в Україні / С.В. Білоус // Вісник ЛНУ імені Івана Франка. Серія економічна. - Львів. 2008. - Вип. 39. - С. 62-70.
4.Быстрое С.А.. Воронцова М.Г. Туризм: макроэкономика и микроэкономика. - СПб.: "Издательский дом Герда". 2007. - 147 с.
5.Мальська М. П. Країнознавство: теорія та практика: підручник / М. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Ю. С. Занько, Н. М. Ганич. - К: Центр учбової літератури, 2012. - 528 с.
6.Мальська М. П. Організація та планування діяльності туристичних підприємств: теорія та практика: навч. посібник / М. П. Мальська, О. Ю. Бордун. - К.: Центр учбової літератури, 2012. - 241 с.
7.Мальська М. П. Готельний бізнес: теорія та практика: підручник. 2-е вид. перероб. та доп. / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк. - К.: Центр учбової літератури, 2012. - 472 с.
8.Мальська М. П. Туристичний бізнес: теорія та практика: підручник. 2-ге вид. перероб. та доп. / М. П. Мальська, В. В. Худо. - К: Центр учбової літератури, 2012. - 368 с.
9. Мальська М. П. Економіка туризму: теорія та практика: підручник / М. П. Мальська, М.Й. Рутинський, С.В. Білоус, Н.Л. Мандюк. – К. : «Центр учбової літератури», 2016.
10.Соболева Е. А. Статистика туризма: Учебное пособие. - М.: Финансы и статистика, 2004. - 160 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольні роботи (тільки для студентів заочної форми навчання) (40 %)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)