Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Фізика, частина 2
Спеціальність: Галузеве машинобудування
Код дисципліни: 6.133.00.O.19
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Загальної фізики
Лектор: Покладок Надія Теофілівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Здатність продемонструвати базові знання з фізики.
2. Здатність застосовувати знання для розв’язування якісних та кількісних задач з фізики.
3. Здатність проводити вимірювання фізичних величин, їх обрахунок, знаходження похибок вимірювання.
4. Уміння застосовувати та інтегрувати знання і розуміння базових та фахових дисциплін.
5. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
2. Здатність застосовувати знання для розв’язування якісних та кількісних задач з фізики.
3. Здатність проводити вимірювання фізичних величин, їх обрахунок, знаходження похибок вимірювання.
4. Уміння застосовувати та інтегрувати знання і розуміння базових та фахових дисциплін.
5. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
1. Курс фізики за середню школу.
2. Вища математика.
3. Диференціальні рівняння.
4. Теорія ймовірностей та математична статистика.
5. Теоретична механіка.
6. Прикладна механіка.
2. Вища математика.
3. Диференціальні рівняння.
4. Теорія ймовірностей та математична статистика.
5. Теоретична механіка.
6. Прикладна механіка.
Короткий зміст навчальної програми:
Тип дисципліни: нормативна. Цикл: математичної та природничо-наукової підготовки. Рік навчання: 1курс. Семестр: 2 семестр Кредити: 4. Форми навчання, для яких читається дисципліна: денна. Зміст навчальної дисципліни: Електромагнетизм. Оптика. Квантова природа випромінювання. Фізика атомів і молекул. Елементи фізики атомного ядра та елементарних частинок. Елементи фізики твердого тіла. Запланована навчальна діяльність: лекцій 30 год., лабораторних занять 15 год., практичних занять 15 год., самостійної роботи 60 год.; разом 120 год. Методи викладання: словесні (лекція, розповідь, дискусія, пояснення), практичні (лабораторні роботи, розрахунково-графічні завдання), наочні методи (ілюстрування, демонстрування)
Рекомендована література:
1. І. Р. Зачек, І. Є. Лопатинський, Н.Т.Покладок Фізика для студентів спеціальності «Галузеве машинобудування». Посібник. - Львів: Видавнича фірма"Афіша", 2019. – 345 с.
2. Збірник задач з фізики : навч. посібник / І.Є. Лопатинський, І.Р. Зачек, Н.Т.Покладок та ін.- Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 244 с
3. Лабораторний практикум з фізики. Ч. 1. Лабораторія механіки та молекулярної фізики: Навчальний посібник /Н.Т.Покладок у співавторстві. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2015. – 188 с.
4. Лабораторний практикум з фізики. Частина 2. Електрика і магнетизм – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2006. – 2004 с.
5. Лабораторний практикум з фізики. Ч. ІІІ. Оптика та атомна фізика: Навч. посібник. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. – 264 с.
2. Збірник задач з фізики : навч. посібник / І.Є. Лопатинський, І.Р. Зачек, Н.Т.Покладок та ін.- Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 244 с
3. Лабораторний практикум з фізики. Ч. 1. Лабораторія механіки та молекулярної фізики: Навчальний посібник /Н.Т.Покладок у співавторстві. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2015. – 188 с.
4. Лабораторний практикум з фізики. Частина 2. Електрика і магнетизм – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2006. – 2004 с.
5. Лабораторний практикум з фізики. Ч. ІІІ. Оптика та атомна фізика: Навч. посібник. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. – 264 с.
Методи і критерії оцінювання:
У процесі викладання дисципліни використовуються: вхідний контроль; поточний контроль (контроль на лекціях, на лабораторних і практичних заняттях, у поза навчальний час, на консультаціях); рубіжний (тематичний) контроль; підсумковий контроль (екзамен).
Діагностика знань і умінь студентів реалізується через: тестування студентів; виконання завдань лабораторних робіт та творчих додаткових завдань; виконання розрахунково-графічних робіт (РГР), самостійних та контрольних робіт тощо.
Критерії оцінювання: поточний контроль - 40 балів; екзаменаційний контроль - 60 балів.
Поточний контроль: лабораторні роботи - 20 балів; самостійні роботи - 10 балів; РГР - 10 балів.
Екзаменаційний контроль: письмова компонента - 50 балів;
усна компонента - 10 балів.
Діагностика знань і умінь студентів реалізується через: тестування студентів; виконання завдань лабораторних робіт та творчих додаткових завдань; виконання розрахунково-графічних робіт (РГР), самостійних та контрольних робіт тощо.
Критерії оцінювання: поточний контроль - 40 балів; екзаменаційний контроль - 60 балів.
Поточний контроль: лабораторні роботи - 20 балів; самостійні роботи - 10 балів; РГР - 10 балів.
Екзаменаційний контроль: письмова компонента - 50 балів;
усна компонента - 10 балів.