Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методика тестування
Спеціальність: Професійна освіта (Облік і оподаткування)
Код дисципліни: 6.015.23.E.99
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: доцент Ієвлєв Олександр Миколайович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знання методики конструювання тесту успішності і технології тестування;
- знання основ психодіагностики та особливостей використання психодіагностичних методик;
- вміти розробляти тести успішності, в точу числі у віртуальному середовищі університету.
- знання основ психодіагностики та особливостей використання психодіагностичних методик;
- вміти розробляти тести успішності, в точу числі у віртуальному середовищі університету.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Інформатика та інформаційні технології.
- Психологія.
- Психологія.
Короткий зміст навчальної програми:
Основні види і методи педагогічного оцінювання. Сучасні класифікації тестів. Типи психодіагностичних методик. Методика конструювання тесту успішності. Методика і технологія тестування. Основи конструювання психологічного тесту. Етичні аспекти психодіагностики та психологічного тестування. Розробка та апробація тестів у віртуальному середовищі університету.
Рекомендована література:
1. Вимірювання в освіті [Текст]: Підручник / За ред. О.В. Авраменко.- Кіровоград: Лисенко В.Ф., 2011. - 360 с.
2. Волкова Н.П. Професійно-педагогічна комунікація [Текст]: Навч. посіб. / Н. П. Волкова Л.О. Кухар. - К. : Видавничий центр "Академія", 2006. - 256 с.
3. Галян, І. М. Психодіагностика [Текст] : Навч. посіб. / І. М. Галян. - К. : Академвидав, 2009. - 463 с. - http://westudents.com.ua/knigi/521-psihodagnostika-galyan-m.html
2. Волкова Н.П. Професійно-педагогічна комунікація [Текст]: Навч. посіб. / Н. П. Волкова Л.О. Кухар. - К. : Видавничий центр "Академія", 2006. - 256 с.
3. Галян, І. М. Психодіагностика [Текст] : Навч. посіб. / І. М. Галян. - К. : Академвидав, 2009. - 463 с. - http://westudents.com.ua/knigi/521-psihodagnostika-galyan-m.html
Методи і критерії оцінювання:
- спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю;
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань: ессе, презентації, реферати, тестові завдання.
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань: ессе, презентації, реферати, тестові завдання.