Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Основи педагогічних досліджень
Спеціальність: Професійна освіта (Облік і оподаткування)
Код дисципліни: 6.015.23.O.73
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Сікорський Петро Іванович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• визначення мети, завдань, об’єкту і предмету дослідження;
• пошук, визначення і обґрунтування методів дослідження;
• визначення етапів дослідження та їх характеристика;
• планування пошукової діяльності;
• основні вимоги до апробації результатів наукового дослідження.
• пошук, визначення і обґрунтування методів дослідження;
• визначення етапів дослідження та їх характеристика;
• планування пошукової діяльності;
• основні вимоги до апробації результатів наукового дослідження.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• педагогіка;
• методологія науково-педагогічного дослідження;
• методика науково-педагогічного дослідження.
• методологія науково-педагогічного дослідження;
• методика науково-педагогічного дослідження.
Короткий зміст навчальної програми:
Наука – чинник духовного розвитку суспільства. Організація наукової діяльності. Методологія наукового дослідження. Особливості наукових досліджень у царині педагогіки. Різновиди та етапи наукової діяльності педагога-дослідника. Характеристика провідних методів науково-педагогічного дослідження.
Рекомендована література:
Вихрущ В.О. Методологія та методика наукового дослідження /Вихрущ В.О. – Тернопіль: ТАНП, 2007. -168 с.
Гончаренко С.У. Педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям / Гончаренко С.У. –К.: АПН України, 1995. -45с.
Гончаренко С.У. Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі / С.У.Гончаренко / – Київ: Вища школа, 2003. – 323 с.
Гончаренко С.У. Педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям / Гончаренко С.У. –К.: АПН України, 1995. -45с.
Гончаренко С.У. Методика навчання і наукових досліджень у вищій школі / С.У.Гончаренко / – Київ: Вища школа, 2003. – 323 с.
Методи і критерії оцінювання:
• спостереження;
• письмовий контроль знань і умінь (тестування закритої та відкритої форми);
• реферати;
• самостійні і контрольні роботи
• письмовий контроль знань і умінь (тестування закритої та відкритої форми);
• реферати;
• самостійні і контрольні роботи