Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Облік за видами економічної діяльності

Спеціальність: Професійна освіта (Облік і оподаткування)
Код дисципліни: 6.015.23.E.104
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: Пилипенко Любомир Миколайович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати специфіку порядку організації бухгалтерського обліку на підприємствах різних галузей економіки України;
• вміти інформацію про господарські операції підприємств різних галузей діяльності відобразити в системі рахунків бухгалтерського обліку та у фінансовій звітності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити:
• Бухгалтерський облік,
• Фінансовий облік,
кореквізити:
• Звітність підприємства.
Короткий зміст навчальної програми:
Бухгалтерський облік у підрядних будівельних організаціях. Бухгалтерський облік у сільському господарстві. Облік на гуртових і роздрібних торгівельних підприємствах. Облік в автотранспортних підприємств.
Рекомендована література:
1. Загородній А.Г. Бухгалтерський облік за видами економічної діяльності : навч. посіб. / А.Г. Загородній, І.Й. Яремко, Л.М. Пилипенко, А.С. Мороз. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 216 с.
2. Бухгалтерський облік та оподаткування: Навч. посібник / За ред.. Р.Л. Хом’яка, В.І. Лемішовського. – Львів: Бухгалтерський центр "Ажур", 2010. – 1220 с.;
3. Загородній А.Г. Бухгалтерський облік: Основи теорії та практики: Підручник / А.Г. Загородній, Г.О. Партин, Л.М. Пилипенко, Т.І. Партин. – 3-тє вид., доопрац. і доп. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 340 с.;
4. Гура Н.О. Облік видів економічної діяльності : Підручник / Н.О. Гура. – К.: Центр навчальної літератури, 2010. – 320 с.
5. Пилипенко Л.М. Бухгалтерський облік за видами економічної діяльності: Конспект лекцій / Л.М. Пилипенко [Електронний ресурс] – Код доступу: http//www.vns.lp.edu.ua.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (40%): розв’язування задач, усне опитування, тестування у віртуальному середовищі, виконання контрольної роботи;
• підсумковий контроль (60%, диференційований залік): тестові завдання.