Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Основи педагогічної творчості

Спеціальність: Професійна освіта (Облік і оподаткування)
Код дисципліни: 6.015.23.E.105
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: проф.Швай Рокесоляна Іванівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знання теоретико–методологічних основ та категоріального апарату педагогіки;
• знання методичних вимог до підготовки та проведення навчальних занять різних організаційних форм, методів навчання у системі освіти та основних вимог до їх вибору;
• знання психологічних особливостей студентського віку в реалізації організаторської, аналітичної та соціальної функцій у вихованні креативної особистості, закономірностей та особливостей її розвитку;
• здатність виявляти та розвивати творчі якості особистості. Спроможність застосовувати методи навчання творчості та творчого навчання;
• здатність розуміти особливості розвитку творчої особистості;
• проводити тренінги для розвитку творчих здібностей, особистісного розвитку та розв’язування творчих завдань;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Педагогіка
Короткий зміст навчальної програми:
Предмет педагогіки творчості. Види творчості. Теоретико-методологічні положення сучасних теорій творчості. Егалітарний та елітарний підходи до творчості. Творчі здібності. Творчі когнітивні стилі. Методи педагогіки творчості. Методи дослідження творчості. Методи стимулювання творчості. Методичні системи розвитку креативності Тренінг творчості.
Рекомендована література:
1. Ґоральський А. Теорія творчості. – Львів.: Каменяр, 2002. – 144 с.
2. Ґоральський А. Правила тренінгу творчості: Методичний посібник. – Львів.: ВНТЛ, 1998. – 52 с.
3. Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості [монографія / наук. кер. Моляко В. О.]. – К.: Педагогічна думка, 2008. – 208 с.
4. Швай Р.І. Психологія та педагогіка творчості: навч. посібник/Роксоляна Швай. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 200 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (усна форма - 40%, письмова форма - 60 %)