Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Консультування і коучінг
Спеціальність: Професійна освіта (Облік і оподаткування)
Код дисципліни: 6.015.23.E.103
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Іваницька О. С.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знати інструменти особистісного й професійного розвитку особистості;
- знати інструменти підвищення результативності, навчання й розвитку іншої людини;
- вміти організовувати комунікативну взаємодію при вирішені конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації освітніх послуг.
- вміти здійснювати консультування для досягнення вищих професійних та
- знати інструменти підвищення результативності, навчання й розвитку іншої людини;
- вміти організовувати комунікативну взаємодію при вирішені конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації освітніх послуг.
- вміти здійснювати консультування для досягнення вищих професійних та
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Порівняльна педагогіка
- Психологія,
- Теорія і методика виховної роботи.
- Психологія,
- Теорія і методика виховної роботи.
Короткий зміст навчальної програми:
Особливості практичного використання коучингу в освітньому процесі; консультування як елемент коучингу; психологічні механізми, які використовуються в процесі консультування; професійно-фахове, психолого-педагогічне, навчально-методичне консультування для досягнення вищих професійних та особистісних досягнень.
Рекомендована література:
1. Parker, D.L. (2002) A workshop on mentoring across gender and culture lines, Academic Medicine, 77(5), p. 461.
2. Pleschova, G., Simon, E., Quinlan, K., Murphy, J., Roxa, T., Szabo, M., comments of Mieke Clement and Herman Buelens. (2012). The professionalization of Academics as Teachers in Higher Education. Standing Commettee for the Social Sciences (SCSS). Science Position Paper, P.32.
3. Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities. Brussels: European University Association, 128 p.
4. Tyler, K (2004) Is it mentoring or coaching? HR Magazine 49 (3) p. 89.
2. Pleschova, G., Simon, E., Quinlan, K., Murphy, J., Roxa, T., Szabo, M., comments of Mieke Clement and Herman Buelens. (2012). The professionalization of Academics as Teachers in Higher Education. Standing Commettee for the Social Sciences (SCSS). Science Position Paper, P.32.
3. Sursock, A. (2015). Trends 2015: Learning and Teaching in European Universities. Brussels: European University Association, 128 p.
4. Tyler, K (2004) Is it mentoring or coaching? HR Magazine 49 (3) p. 89.
Методи і критерії оцінювання:
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань: ессе, презентації, реферати, тестові завдання.
- виконання практичних робіт, усне опитування (40%)
- підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%).
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань: ессе, презентації, реферати, тестові завдання.
- виконання практичних робіт, усне опитування (40%)
- підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%).