Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Професійна педагогіка (курсова робота)

Спеціальність: Професійна освіта (Облік і оподаткування)
Код дисципліни: 6.015.23.O.60
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: професор Сушенцева Лілія Леонідівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
студенти повинні вміти: обирати тему курсової роботи, укладати план, підбирати необхідну літературу, опрацьовуючи її, добирати необхідні цитати, вміти аналізувати опрацьовану літературу і теоретично досліджувати основні елементи теми, висувати нові ідеї заданої проблеми і укладати програму дослідження, організовувати експерименти, узагальнювати і систематизувати результати, робити висновки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
психологія
педагогіка
Короткий зміст навчальної програми:
Основні теми для курсової роботи: • Професійна освіта, як педагогічна система. • Сучасна професійна освіта за кордоном. • Складові педагогічного професіоналізму викладача вищої школи. • Харизма викладача професійних дисциплін, як чинник мотивації навчальної діяльності студента. • Основні характеристики студентської академічної групи. Організація педагогічних досліджень в академічній груп.
Рекомендована література:
1. Артюх С.Ф. Интеграция инженерно-педагогического образования Украины в международную систему инженерной педагогики / С.Ф. Артюх, А.Т. Ангаров // Новий колегіум (Науковий інформаційний журнал. Проблеми вищої освіти). – 2000. – №2. – С. 3- 18.
2. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с.
3. Жигірь В.І. Професійна педагогіка: Навчальний посібник / В.І. Жигірь, О.А. Чернега; за ред. М.В. Вачевського. – К.: Кондор, 2012. – 336 с.
4. Профессиональная педагогика: Учебник для студентов, обучающихся по педагогическим специальностям и направлениям / Под ред. С.Я. Батышева, А.М. Новикова. - Издание 3-е, переработанное. М.: ЭГВЕС, 2010.- 456 с.
Методи і критерії оцінювання:
перевірка курсових робіт

Професійна педагогіка

Спеціальність: Професійна освіта (Облік і оподаткування)
Код дисципліни: 6.015.23.O.58
Кількість кредитів: 7
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Яремчук Світлана Володимирівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Знати основні тенденції розвитку системи професійної освіти.
• Знати форми, методи і засоби професійного навчання.
• Знати інноваційні технології навчання у професійній освіті.
• Знати особливості організації виховного процесу у професійній освіті.
• Вміти кваліфіковано аналізувати професію.
• Вміти здійснювати дидактичне проектування форм організації навчання у професійній освіті та організації контролю навчальних досягнень студентів.
• Вміти на практиці передавати фахові знання, володіти методами та засобами професійного навчання.
• Вміти критично оцінювати отримані результати діяльності та аргументовано захищати прийняті рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
•Порівняльна професійна педагогіка
• Методологічні засади професійної освіти
Короткий зміст навчальної програми:
Професійна педагогіка в системі педагогічних наук. Педагогічний процес у професійній освіті та його оптимізація. Освітній процес у професійній освіті. Інноваційні технології навчання у професійній освіті. Форми, методи та засоби професійного навчання. Діагностика навчання у професійній освіті. Професійна педагогічна діяльність. Особливості організації виховної роботи в умовах професійної освіти. Забезпечення якості професійної освіти. Управління у сфері професійної освіти. Законодавче та нормативне забезпечення професійної освіти в Україні.
Рекомендована література:
1. Освіта в Україні: зб. законів і нормат. актів. Упоряд. Ю.В. Паливода. Київ: Паливода А.В., 2009. 312 с. (Закони України).
2. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року. URL: http:// www.vnz.univ.kiev.ua/uploads/p_4_5842938/doc
3. Васильєв І. Б. Професійна педагогіка: конспект лекцій для студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. В 2 ч. Ч. 2. Xарків, 2003. 175 с.
4. Жигірь В.І., Чернега О.А. Професійна педагогіка: Навчальний посібник. За ред. М.В. Вачевського. Київ: Кондор, 2015. 336 с.
5. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи : підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 500 с.
6. Сушенцева Л.Л. Форми організації професійного навчання в сучасному професійно-технічному навчальному закладі. Кривий Ріг: КДПУ, 2003. 74 с.
Методи і критерії оцінювання:
• спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю;
• усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
• письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань – презентації, педагогічні задачі, реферати;
• виконання контрольних (тематичних) робіт та тестових завдань