Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 2
Спеціальність: Професійна освіта (Будівництво)
Код дисципліни: 6.015.01.O.14
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Іноземні мови
Лектор: ст. викл. Ухач Л.Д., викл. Висоцька Р.Р., викл. Дмитрук В.А., викл. Столярчук Л.Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
- робити структуровані презентації професійного змісту з використанням відповідних лінгвістичних і нелінгвістичних засобів комунікації;
- демонструвати здатність логічно і послідовно організувати інформацію на загальні теми, пов'язані з навчанням і роботою / спеціалізацією, демонструвати достатній діапазон відповідної лексики, що стосується теми презентації;
- інтерпретувати графічну інформацію з використанням відповідних мовних засобів;
- вибирати і сортувати відповідну інформацію шляхом перегляду веб-сайтів, пов'язаних з навчанням і спеціальністю;
- демонструвати робоче розуміння мети, структури, загального і детального змісту і вимог навчальної і робочої документації;
- писати документи, пов'язані з навчанням і роботою/спеціалізацією:(резюме, мотиваційний лист) з достатнім ступенем граматичної точності і відповідним діапазоном лексики; переглядати, редагувати і коригувати їх;
- демонструвати розуміння існуючих правил і стандартних процедур під час участі в співбесіді в якості кандидата;
- ефективно поводитись під час співбесіди: відповідати на запитання з відповідним ступенем точності, і достатнім діапазоном лексики; задавати запитання, пов'язані з ситуацією; використовувати відповідним чином вербальні (лексика і граматика) і невербальні (мелодика, паузи, жести, пози, дрес-код, косметика і т.д.) засоби зв'язку.
- робити структуровані презентації професійного змісту з використанням відповідних лінгвістичних і нелінгвістичних засобів комунікації;
- демонструвати здатність логічно і послідовно організувати інформацію на загальні теми, пов'язані з навчанням і роботою / спеціалізацією, демонструвати достатній діапазон відповідної лексики, що стосується теми презентації;
- інтерпретувати графічну інформацію з використанням відповідних мовних засобів;
- вибирати і сортувати відповідну інформацію шляхом перегляду веб-сайтів, пов'язаних з навчанням і спеціальністю;
- демонструвати робоче розуміння мети, структури, загального і детального змісту і вимог навчальної і робочої документації;
- писати документи, пов'язані з навчанням і роботою/спеціалізацією:(резюме, мотиваційний лист) з достатнім ступенем граматичної точності і відповідним діапазоном лексики; переглядати, редагувати і коригувати їх;
- демонструвати розуміння існуючих правил і стандартних процедур під час участі в співбесіді в якості кандидата;
- ефективно поводитись під час співбесіди: відповідати на запитання з відповідним ступенем точності, і достатнім діапазоном лексики; задавати запитання, пов'язані з ситуацією; використовувати відповідним чином вербальні (лексика і граматика) і невербальні (мелодика, паузи, жести, пози, дрес-код, косметика і т.д.) засоби зв'язку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Рівень знань A2-В1.
Кореквізити: Українська мова за професійним спрямуванням.
Кореквізити: Українська мова за професійним спрямуванням.
Короткий зміст навчальної програми:
Презентація інформації. (Структурування матеріалу для усного виступу. Підготовка вступу до виступу та практикування у його виголошенні. Організація основної частини виступу та практикування у її виголошенні. Пояснення інформації, представленої у графічній формі. Підготовка висновків та практикування у їх виголошенні. Вивчення правил виголошення усного виступу. Відповіді на питання слухачів та організація обговорення. Виголошення повних індивідуальних виступів)
Працевлаштування. (Написання мотиваційного листа для навчального курсу за програмою з обміну студентами. Написанні резюме. Написання супровідного листа . Відвідування співбесіди.)
Рекомендована література:
Англійська мова:
1. Голіцинський Ю. Б. Граматика: Зб. вправ. ? 5-те вид., виправл. та доп. ? К.: Арій, 2010. – 544 с.
2. Іноземна мова професійного спрямування (англійська мова для менеджерів): Підручник / За ред. Н. В. Мукан. – К.: Знання, 2009. – 595 с.
3. Спілкуємося англійською мовою. / За ред. П. Корнеса і Н. Гайдук. – Львів: СП «БаК», 1998. – 276с.
4. Спілкуємося англійською мовою (середній рівень) за ред. Байбакової та ін. Видання 3-є. Підручник.-Львів: Бескид Біт. – 2008. – 252 с.
Німецька мова:
1. “Deutsch (an den technischen Universitaten)”, М.Весна, Львів, 2009.
2. “Deutsch fur den Beruf”. За ред. М.Весни, В.Задорожного. Растр-7, Львів – 2010.
3. Kommunikaives Deutsch, T. 1-2 Redaktionelle Leitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998, 2003.
4. Dеutsch-ukrainischеr Sprachfьhrer, M.Vesna, „Растр-7”,2009.
5. Becker, Brauner, Eisfeld. Dialog-Beruf. Max Hueber – Verlag, 1997.
6. Hoffgen A. Deutsch lernen fur den Beruf. Verlag fur Deutsch, 1996.
Французька мова:
1. “Parlez-vous Francais?”, навчальний посібник з французької мови за редакцією І. Ключковської. Львів, 2000.
2. “Sans frontiers I”, methode de Francais, CLE international, P. 1992.
3. “Sans frontiers II”, methode de Francais, CLE international, P. 1992.
4. “Sans frontiers III”, methode de Francais, CLE international, P. 1992.
5. “Grammaire progressive du francais. Niveau A” CLE international, P. 1996.
6. “Grammaire progressive du francais. Niveau B” CLE international, P. 1996.
1. Голіцинський Ю. Б. Граматика: Зб. вправ. ? 5-те вид., виправл. та доп. ? К.: Арій, 2010. – 544 с.
2. Іноземна мова професійного спрямування (англійська мова для менеджерів): Підручник / За ред. Н. В. Мукан. – К.: Знання, 2009. – 595 с.
3. Спілкуємося англійською мовою. / За ред. П. Корнеса і Н. Гайдук. – Львів: СП «БаК», 1998. – 276с.
4. Спілкуємося англійською мовою (середній рівень) за ред. Байбакової та ін. Видання 3-є. Підручник.-Львів: Бескид Біт. – 2008. – 252 с.
Німецька мова:
1. “Deutsch (an den technischen Universitaten)”, М.Весна, Львів, 2009.
2. “Deutsch fur den Beruf”. За ред. М.Весни, В.Задорожного. Растр-7, Львів – 2010.
3. Kommunikaives Deutsch, T. 1-2 Redaktionelle Leitung: Dr. V. Sadoroshnyj, Dr. Th. Seifert, Dr. F. Spitzner, M. Vesna. Lviv, 1998, 2003.
4. Dеutsch-ukrainischеr Sprachfьhrer, M.Vesna, „Растр-7”,2009.
5. Becker, Brauner, Eisfeld. Dialog-Beruf. Max Hueber – Verlag, 1997.
6. Hoffgen A. Deutsch lernen fur den Beruf. Verlag fur Deutsch, 1996.
Французька мова:
1. “Parlez-vous Francais?”, навчальний посібник з французької мови за редакцією І. Ключковської. Львів, 2000.
2. “Sans frontiers I”, methode de Francais, CLE international, P. 1992.
3. “Sans frontiers II”, methode de Francais, CLE international, P. 1992.
4. “Sans frontiers III”, methode de Francais, CLE international, P. 1992.
5. “Grammaire progressive du francais. Niveau A” CLE international, P. 1996.
6. “Grammaire progressive du francais. Niveau B” CLE international, P. 1996.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. Контрольна робота.
Підсумковий контроль: екзамен.
Максимальна оцінка в балах
Поточний контроль (ПК) Екзаменаційний контроль Разом за дисципліну
(вказуються різні форми поточного контролю та максимальні бали за виконані завдання) Разом за ПК письмова
компонента усна
компонента
100
45 40 15
Аудиторна робота (20)
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Самостійна робота (25)
Виконання лексико-граматичних вправ з підручника та тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5
Монологічне мовлення. 5
Діалогічне мовлення 5
Підсумковий контроль: екзамен.
Максимальна оцінка в балах
Поточний контроль (ПК) Екзаменаційний контроль Разом за дисципліну
(вказуються різні форми поточного контролю та максимальні бали за виконані завдання) Разом за ПК письмова
компонента усна
компонента
100
45 40 15
Аудиторна робота (20)
Аудіювання 5
Читання 5
Мовлення 5
Письмо 5
Самостійна робота (25)
Виконання лексико-граматичних вправ з підручника та тестів у ВНС 5
Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 5
Словник навчальної та спеціальної професійної лексики 5
Монологічне мовлення. 5
Діалогічне мовлення 5