Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Математичні методи в педагогіці
Спеціальність: Професійна освіта (Будівництво)
Код дисципліни: 6.015.01.M.76
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: зав. каф. ПСУ, д.пед.н. Козловський Юрій Михайлович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати суть статистичного дослідження та етапи його реалізації у педагогічних системах; види математичних методів у педагогіці та особливості їх застосування;
• вміти аналізувати та моделювати педагогічні системи; проектувати та реалізовувати на практиці педагогічний експеримент;
• здатність моделювати педагогічні явища та процеси, передбачати наслідки дії активного педагогічного чинника в процесі проведення педагогічного експерименту.
• вміти аналізувати та моделювати педагогічні системи; проектувати та реалізовувати на практиці педагогічний експеримент;
• здатність моделювати педагогічні явища та процеси, передбачати наслідки дії активного педагогічного чинника в процесі проведення педагогічного експерименту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Загальна педагогіка,
• Інноваційні педагогічні технології,
• Інноваційні педагогічні технології,
Короткий зміст навчальної програми:
Огляд математичних методів у педагогіці. Зведення та групування даних. Статистичні ряди розподілу. Статистичні графіки і таблиці. Статистичні показники. Поняття про варіацію. Показники варіації. Статистичні методи вивчення взаємозв’язків. Ряди динаміки. Педагогічний експеримент.
Рекомендована література:
1. Ю.М. Козловський. Математичні методи в педагогіці – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 96 с.
2. Peterson P. International encyclopedia of education. Elsevier, 2010, Volume 7, 876 p.
3. Сисоєва С. О., Кристопчук Т. Є. Педагогічний експеримент у наукових дослідженнях неперервної професійної освіти: [навч.-метод. посіб.]. - Луцьк, ВАТ «Волинська обласна друкарня», 2009. - 460 с.
2. Peterson P. International encyclopedia of education. Elsevier, 2010, Volume 7, 876 p.
3. Сисоєва С. О., Кристопчук Т. Є. Педагогічний експеримент у наукових дослідженнях неперервної професійної освіти: [навч.-метод. посіб.]. - Луцьк, ВАТ «Волинська обласна друкарня», 2009. - 460 с.
Методи і критерії оцінювання:
лекції, лабораторні заняття, самостійна робота