Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Інноваційна діяльність у галузі освіти
Спеціальність: Професійна освіта (Будівництво)
Код дисципліни: 6.015.01.M.75
Кількість кредитів: 6
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: к.і.н, доцент Шевчук Ганна Йосипівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
знати сучасні технології навчання
особливості інноваційної діяльності в галузі освіти
володіти навичками опису інновацій та інноваційного процесу
вміти застосовувати на практиці педагогічну інноватику
знати сучасні технології навчання
особливості інноваційної діяльності в галузі освіти
володіти навичками опису інновацій та інноваційного процесу
вміти застосовувати на практиці педагогічну інноватику
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
інноваційні педагогічні технології
Короткий зміст навчальної програми:
Основні тенденції розвитку систем освіти у світовій педагогічній практиці. Пріоритетні напрями науки і техніки в Україні. Пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні Характеристика інноваційних процесів. Етапи інноваційної діяльності. Моделі інноваційного процесу.
Рекомендована література:
Закон України “Про Інноваційну діяльність “. – 4 липня 2002 року № 40 ІV.
Закон України «Про освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.zakon3.rada.gov.ua
Концепція нової української школи – [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://mon.gov.ua/Новини%202016/08/21/2016-08-17-3-.pdf.
Богданова І. М. Педагогічні інновації в системі підготовки вчителя: кінець ХХ – початок ХХІ століття: монографія / І. М. Богданова. – Одеса: М. П. Черкасов, 2009. – 157с
Закон України «Про освіту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.zakon3.rada.gov.ua
Концепція нової української школи – [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://mon.gov.ua/Новини%202016/08/21/2016-08-17-3-.pdf.
Богданова І. М. Педагогічні інновації в системі підготовки вчителя: кінець ХХ – початок ХХІ століття: монографія / І. М. Богданова. – Одеса: М. П. Черкасов, 2009. – 157с
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль ( усна форма 40%)
заліковий контроль ( письмова, письмово-усна форма – 60 %)
поточний контроль ( усна форма 40%)
заліковий контроль ( письмова, письмово-усна форма – 60 %)