Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Інноваційні педагогічні технології
Спеціальність: Професійна освіта (Будівництво)
Код дисципліни: 6.015.01.E.91
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: : к.і.н, доцент Шевчук Ганна Йосипівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати сучасні технології навчання; основні якості сучасних педагогічних технологій; класифікацію технологій; технологію побудови уроку;
• вміти застосовувати на практиці педагогічну інноватику ; поєднувати традиційні та інноваційні технології навчання;
• мати уявлення про основні напрямки розвитку і перспективи практичного застосування інноваційних технологій.
• знати сучасні технології навчання; основні якості сучасних педагогічних технологій; класифікацію технологій; технологію побудови уроку;
• вміти застосовувати на практиці педагогічну інноватику ; поєднувати традиційні та інноваційні технології навчання;
• мати уявлення про основні напрямки розвитку і перспективи практичного застосування інноваційних технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
методика викладання у вищій школі
Короткий зміст навчальної програми:
Педагогічні технології. Структура педагогічної технології. Критерії технологічності. Технологія і зміст освіти. Технологія і майстерність. Джерела і складові частини нових педагогічних технологій. Класифікація педагогічних технологій. Педагогічні технології на основі особистісної орієнтації. Природовідповідні технології Технології розвиваючого навчання Альтернативні технології Педагогічні технології авторських шкіл.
Рекомендована література:
1. Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології – Київ, Академ. видав., 2015.
2. Освітні технології: Навч. – метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко та ін.; За заг. Ред. О.М. Пєхоти. – К.: 2003.
3. Сутність педагогічної інноватики [електронний підручник]. Режим доступу: http://textbooks.net.ua/content/view/6040/49/
2. Освітні технології: Навч. – метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко та ін.; За заг. Ред. О.М. Пєхоти. – К.: 2003.
3. Сутність педагогічної інноватики [електронний підручник]. Режим доступу: http://textbooks.net.ua/content/view/6040/49/
Методи і критерії оцінювання:
? поточний контроль ( усна форма 40%)
? екзаменаційний контроль ( письмова, письмово-усна форма – 60 %)
? поточний контроль ( усна форма 40%)
? екзаменаційний контроль ( письмова, письмово-усна форма – 60 %)