Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Методологічні засади професійної освіти
Спеціальність: Професійна освіта (Будівництво)
Код дисципліни: 6.015.01.O.58
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: професор Сушенцева Лілія Леонідівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
1. Знання сутності освіти як загальнолюдської цінності, основних тенденцій розвитку професійної освіти, принципів діяльності освітніх закладів.
2. Знання категоріального апарату професійної педагогіки як науки.
3. Знання сутності методології, загально-педагогічних і специфічних методів дослідження в професійній педагогіці.
4. Знання компонентів педагогічного процесу та особливостей діяльності його суб’єктів.
2. Знання категоріального апарату професійної педагогіки як науки.
3. Знання сутності методології, загально-педагогічних і специфічних методів дослідження в професійній педагогіці.
4. Знання компонентів педагогічного процесу та особливостей діяльності його суб’єктів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
психологія
педагогіка
педагогіка
Короткий зміст навчальної програми:
Освіта як суспільне явище. Сучасна професійна освіта в освітній системі України. Педагогіка як наука та галузь практичної діяльності. Методологія науково-педагогічного дослідження. Методи науково-педагогічного дослідження. Цілісний педагогічний процес. Суб’єкти педагогічної системи.
Рекомендована література:
1. Андрущенко В. Основні тенденції розвитку вищої освіти на рубежі століть // Вища освіта України. – 2001. - №1. – С. 11-17.
2. Гончаренко С.У. Педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям / С.У. Гончаренко. – К.: АПН України, 1995. – 45 с.
3. Кремень В.Г. Філософія освіти ХХІ століття // Педагогіка і психологія. – 2003. – № 1 (XXXVIII). – С. 6-16.
4. Ягупов В.В. Педагогіка: Навчальний посібник.–К.: Либідь,2002. – 560 с.
2. Гончаренко С.У. Педагогічні дослідження: методологічні поради молодим науковцям / С.У. Гончаренко. – К.: АПН України, 1995. – 45 с.
3. Кремень В.Г. Філософія освіти ХХІ століття // Педагогіка і психологія. – 2003. – № 1 (XXXVIII). – С. 6-16.
4. Ягупов В.В. Педагогіка: Навчальний посібник.–К.: Либідь,2002. – 560 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль – 40%, підсумковий контроль – екзамен 60% (письмова складова - 40%; усна складова – 20% ).