Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Педагогічні можливості інтернет-сервісу
Спеціальність: Професійна освіта (Будівництво)
Код дисципліни: 6.015.01.E.104
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: канд. пед. наук, Стечкевич Олег Орестович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати класифікацію інтернет-сервісів та можливості їх застосування у діяльності педагога;
• інформаційна компетентність у контексті використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення ефективного та результативного освітнього процесу;
• вміти реєструватися на різноманітних інтернет-сервісах;
• вміти створювати, редагувати й адмініструвати контент;
• інформаційна компетентність у контексті використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення ефективного та результативного освітнього процесу;
• вміти реєструватися на різноманітних інтернет-сервісах;
• вміти створювати, редагувати й адмініструвати контент;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Вибір, розробка, застосування дистанційних технологій навчання,
• Основи діяльності викладача дистанційного навчання,
• Педагогічні основи проектування та супроводу дистанційного курсу
• Основи діяльності викладача дистанційного навчання,
• Педагогічні основи проектування та супроводу дистанційного курсу
Короткий зміст навчальної програми:
Інтернет-сервіси (технології Веб 2.0). Сервіси роботи з віртуальними дошки. Сервіси опрацювання ментальних карт. Сервіси роботи зі стрічками часу, хмарами слів та інфографіки. Сервіс для спільної роботи онлайн (Google Drive). Сервіси онлайн презентацій, слайд-шоу і мережевих публікацій. Сервіси для створення навчальних карток, дидактичних ігор, інтерактивних вправ. Сервіси захоплення відео та створення онлайн-уроків.
Рекомендована література:
Баданов А. Г. Веб-сервисы для образования [Електронний ресурс] / А. Г. Баданов. — Режим доступу до ст. :https://sites.google.com/site/badanovweb2/home/
Букач Антоніна. Електронний освітній ресурс «Про сервіси Google». –https://sites.google.com/site/edugservis/home.
Бьюзен Т. Супермышление / Т. Бьюзен; пер. з англ. Е. А. Самсонов. - 2-е изд. - Мн. : Попурри, 2003. - 304 с.
Калініна Л.М., Носкова М.В. Google-сервіси для вчителя. Перші кроки новачка/ Л.М. Калініна, М.В. Носкова: Навчальний посібник. – Львів, ЗУКЦ, 2013. – 182с.: іл.
Хачатрян С. Карти знань, їх призначення, редактор карт знань [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/37/37.html
Хміль Н. А. Віртуальні інтерактивні дошки та їх використання в освітньому процесі: Методичні рекомендації / Н. А. Хміль, І. В. Морквян, Т. В. Отрошко. — Х. : ФОП Панов А. М., 2015. — 74 с.
Букач Антоніна. Електронний освітній ресурс «Про сервіси Google». –https://sites.google.com/site/edugservis/home.
Бьюзен Т. Супермышление / Т. Бьюзен; пер. з англ. Е. А. Самсонов. - 2-е изд. - Мн. : Попурри, 2003. - 304 с.
Калініна Л.М., Носкова М.В. Google-сервіси для вчителя. Перші кроки новачка/ Л.М. Калініна, М.В. Носкова: Навчальний посібник. – Львів, ЗУКЦ, 2013. – 182с.: іл.
Хачатрян С. Карти знань, їх призначення, редактор карт знань [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/37/37.html
Хміль Н. А. Віртуальні інтерактивні дошки та їх використання в освітньому процесі: Методичні рекомендації / Н. А. Хміль, І. В. Морквян, Т. В. Отрошко. — Х. : ФОП Панов А. М., 2015. — 74 с.
Методи і критерії оцінювання:
• виконання практичних робіт, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)
• підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (60%)