Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Технології інформаційного менеджменту міжнародних відносин та суспільних комунікацій
Спеціальність: Міжнародна інформація
Код дисципліни: 6.055.02.E.61
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Міжнародна інформація
Лектор: кандидат політичних наук Дмитришин Н. М.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- знання наукових принципів та методології досліджень у сфері міжнародних відносин;
- знання сучасного стану, закономірностей та основних тенденцій розвитку міжнародних відносин на регіональному та глобальному рівнях;
- знання методів та засобів здійснення маніпулятивних інформаційних впливів через ЗМІ, Інтернет, соціальні мережі;
- уміння визначати причини та передумови актуальних процесів у сфері міжнародних відносин та зовнішньої політики, насамперед тих, які стосуються Української держави;
- уміння прогнозувати розвиток подій на міжнародній арені з використанням інформаційних технологій, зважаючи на існуючі закономірності;
- уміння застосовувати одержані навики здійснення інформаційно-аналітичної діяльності для успішного виконання прикладних задач зі сфери міжнародних відносин;
- здатність працювати в міжнародному та мультикультурному середовищі;
- здатність діяти соціально відповідально, керуючись етичними міркуваннями;
- здатність до адаптації та дії у новій ситуації.
- знання сучасного стану, закономірностей та основних тенденцій розвитку міжнародних відносин на регіональному та глобальному рівнях;
- знання методів та засобів здійснення маніпулятивних інформаційних впливів через ЗМІ, Інтернет, соціальні мережі;
- уміння визначати причини та передумови актуальних процесів у сфері міжнародних відносин та зовнішньої політики, насамперед тих, які стосуються Української держави;
- уміння прогнозувати розвиток подій на міжнародній арені з використанням інформаційних технологій, зважаючи на існуючі закономірності;
- уміння застосовувати одержані навики здійснення інформаційно-аналітичної діяльності для успішного виконання прикладних задач зі сфери міжнародних відносин;
- здатність працювати в міжнародному та мультикультурному середовищі;
- здатність діяти соціально відповідально, керуючись етичними міркуваннями;
- здатність до адаптації та дії у новій ситуації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Соціальні медіаплатформи
Іміджологія
Іміджологія
Короткий зміст навчальної програми:
Корпоративний PR – навчальна дисципліна, яка вивчається студентами напряму «Міжнародна інформація» з метою засвоєння матеріалу щодо історії зародження і розвитку корпоративного PR, його засад та принципів, набуття вмінь застосовувати методи, а також ознайомлення з сучасними тенденціями і можливими, найбільш ймовірними та бажаними майбутніми змінами в основних сферах даної діяльності. У межах дисципліни основну увагу зосереджено на вивченні таких питань і тем: загальнотеоретичні основи корпоративного PR, сучасні тенденції корпоративного PR.
Рекомендована література:
1. Тихомирова Є.Б. Корпоративні комунікації. - Посібник. - Луцьк: Вежа-Друк, 2013. - 216 с.
2. Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. Підручник – К.: Бізнесполіграф, 2011. – 464с.
3. Чумиков А.Н., Бочаров М.П. Связи с общественностью: теория и практика. - М., Дело, 2010, - 560c.
4. Персикова Т.Н. Корпоративная культура. - М.: Логос, 2011. - 286 с.
5. Чемякин Ю.В. Корпоративные СМИ: секреты эффективности. - Екатеринбург: Издательский дом «Дискурс Пи», 2006. - 184 с.
6. Редькіна О.С. (ред.) Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінська практика. - К.: Фарбований лист, 2011. - 480с.
7. Кричевский Н.А., Гончаров С.Ф. Корпоративная социальная ответственность. М.: Дашков и К, 2008 – 216с.
8. Благов Ю.Е. Корпоративная социальная ответственность. Эволюция концепции. М.: Высшая школа менеджмента, 2011. - 272с.
2. Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. Підручник – К.: Бізнесполіграф, 2011. – 464с.
3. Чумиков А.Н., Бочаров М.П. Связи с общественностью: теория и практика. - М., Дело, 2010, - 560c.
4. Персикова Т.Н. Корпоративная культура. - М.: Логос, 2011. - 286 с.
5. Чемякин Ю.В. Корпоративные СМИ: секреты эффективности. - Екатеринбург: Издательский дом «Дискурс Пи», 2006. - 184 с.
6. Редькіна О.С. (ред.) Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінська практика. - К.: Фарбований лист, 2011. - 480с.
7. Кричевский Н.А., Гончаров С.Ф. Корпоративная социальная ответственность. М.: Дашков и К, 2008 – 216с.
8. Благов Ю.Е. Корпоративная социальная ответственность. Эволюция концепции. М.: Высшая школа менеджмента, 2011. - 272с.
Методи і критерії оцінювання:
1. Усне опитування.
2. Екзамен.
2. Екзамен.