Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Assessment of Product Promotion Tools in Virtual Environment (курсовий проект)

Major: Management
Code of Subject: 7.073.01.E.51
Credits: 3
Department: Organizational Management
Lecturer: Andriy Dzyubina
Semester: 2 семестр
Mode of Study: денна
Learning outcomes:
• the ability to use professionally profiled knowledge and practical skills in management, marketing, finance, logistics, economics for effective management of business entities in e-commerce;
• the ability to make informed strategic marketing solutions, combining various economic and mathematical methods and models for planning, organizing and evaluating the effectiveness of operations in e-commerce;
• ability to work in an environment of e-commerce and to form supply chain in e-commerce
Required prior and related subjects:
prerequisites:
• Management;
• Economics of Company;
• Marketing
соrequisites:
• Economics of e-business
Summary of the subject:
Selecting goods to promote in a virtual environment. Planning goods promotion in a virtual environment. Selecting the means of goods promotion in a virtual environment. Substantiation of goods promotion means in a virtual environment.
Recommended Books:
1. Тардаскіна Т.М. Електронна комерція: Навчальний посібник / Тардаскіна Т.М., Стрельчук Є.М., Терешко Ю.В. – Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011. – 244 с.
2. Філіппова Л. Л. Електронна комерція: за і проти / Л. Л. Філіппова // Вісник Нац. техн. ун-туХПІ. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 44 (1017). – С. 58-65.
3. Ховрак І. В. Електронна комерція в Україні: переваги та недоліки / І. В. Ховрак // Економіка. Фінанси. Право. - 2013. - № 4. - С. 16-20.
4. Чучко Н. О. Електронна торгівля в системі світогосподарських відносин/ Н. О. Чучко, Г. М. Лозікова // Економіка промисловості. — 2011. — № 4. — С. 153–158.
5. Юдін О. М. Системи електронної комерції: створення, просунення і розвиток : монографія / О. М. Юдін, М. В. Макарова, Р. М. Лавренюк. – Полтава : РВВ ПУЕТ, 2011. – 201 с.
Assessment methods and criteria:
• report on the results of the term project, final control (level of task completion - 70% , presentation - 10%, defend-20%)