Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Управління навчальним закладом
8.073.14
Управління навчальним закладом
- Уміння поєднання предметних та інтерактивних технологій навчання (лекції, семінари, рольові ігри, тренінги, дискусії тощо);
- Уміння організовувати варіативні форми навчально-методичної роботи з управлінськими кадрами на державному, регіональному та місцевому рівнях;
- Уміння володіти методами створення психолого-педагогічного клімату;
- Уміння критично оцінювати отримані результати діяльності, та аргументовано захищати прийняті рішення;
- Уміння організовувати комунікативні процеси у педагогічній діяльності. - Здатність до спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською);
- Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Кваліфікація: Керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання), викладач
Рік вступу: 2017
Тривалість програми: 1,5 роки
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Другий (магістерський) рівень, восьмий рівень НРК, другий цикл РК-ЄПВО
Галузь знань: Управління та адміністрування
Особливі умови вступу:
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою. Механізмів визнання неформальної та інформальної освіти-нема.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми:
Характеристика освітньої програми:
Набуті компетентності: - Знання теоретико-методологічних основ управління навчальними закладами, які включають: філософію сучасної освіти, державну політику в галузі освіти й формування нового мислення в управлінні навчальним закладом;
- Знання теорії управління, менеджменту, педагогіки, психології, економіки освіти, права, соціології, маркетингу освітніх послуг;
- Знання організації комунікативної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації освітніх послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій;
- Знання інструментів та стратегій, що мають відношення до діагностування та аналізу стану розвитку освіти на рівні, що дозволить працевлаштування за фахом, здатність ефективно використовувати на практиці теоретичні знання при формуванні та реалізації управлінських послуг;
- Знання сучасних інноваційних управлінських технологій в галузі освіти;
- Знання законів і принципів професійної педагогіки;
- Знання методів, засобів і форм організації навчання у навчальному закладі;
- Знання особливостей проектування змісту навчання.
- Уміння володіти мистецтвом управління людьми, підбором і розстановкою кадрів, організаторськими здібностями, відповідальністю;- Знання теорії управління, менеджменту, педагогіки, психології, економіки освіти, права, соціології, маркетингу освітніх послуг;
- Знання організації комунікативної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації освітніх послуг, за допомогою сучасних інформаційних, комунікаційних та інноваційних технологій;
- Знання інструментів та стратегій, що мають відношення до діагностування та аналізу стану розвитку освіти на рівні, що дозволить працевлаштування за фахом, здатність ефективно використовувати на практиці теоретичні знання при формуванні та реалізації управлінських послуг;
- Знання сучасних інноваційних управлінських технологій в галузі освіти;
- Знання законів і принципів професійної педагогіки;
- Знання методів, засобів і форм організації навчання у навчальному закладі;
- Знання особливостей проектування змісту навчання.
- Уміння поєднання предметних та інтерактивних технологій навчання (лекції, семінари, рольові ігри, тренінги, дискусії тощо);
- Уміння організовувати варіативні форми навчально-методичної роботи з управлінськими кадрами на державному, регіональному та місцевому рівнях;
- Уміння володіти методами створення психолого-педагогічного клімату;
- Уміння критично оцінювати отримані результати діяльності, та аргументовано захищати прийняті рішення;
- Уміння організовувати комунікативні процеси у педагогічній діяльності. - Здатність до спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською);
- Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Форма навчання: денна
Академічна мобільність:
Практика/стажування:
Керівник освітньої програми, контактна особа:
Професійні профілі випускників:
Доступ до подальшого навчання:
Інші особливості програми:
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти