Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Розвиток педагогічної творчості викладача
Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни: 7.073.14.E.46
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: проф.Швай Рокесоляна Іванівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знання методів, технологій, засобів та рганізаційних форм навчання у ВШ;
• уміння поєднання загальнопредметних та спеціальних методів та інтерактивних технологій навчання (лекції, семінари, рольові ігри, тренінги, дискусії тощо);
• уміння проводити навчальні заняття на високому науковому, організаційному та дидактичному рівнях;
• уміння організовувати комунікативні процеси у педагогічній діяльності;
• здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях навчання, вміти аналізувати та критично оцінювати педагогічні теорії та концепції.
• уміння поєднання загальнопредметних та спеціальних методів та інтерактивних технологій навчання (лекції, семінари, рольові ігри, тренінги, дискусії тощо);
• уміння проводити навчальні заняття на високому науковому, організаційному та дидактичному рівнях;
• уміння організовувати комунікативні процеси у педагогічній діяльності;
• здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях навчання, вміти аналізувати та критично оцінювати педагогічні теорії та концепції.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Педагогіка
Короткий зміст навчальної програми:
Предмет педагогіки творчості. Види творчості. Теоретико-методологічні положення сучасних теорій творчості. Творчі здібності. Методи педагогіки творчості. Особливості навчання креативних особистостей. Вплив навчального середовища на розвиток креативної особистості. Методи стимулювання творчості. Тренінг творчості
Рекомендована література:
1. Ґоральський А. Теорія творчості. – Львів.: Каменяр, 2002. – 144 с.
2. Ґоральський А. Правила тренінгу творчості: Методичний посібник. – Львів.: ВНТЛ, 1998. – 52 с.
3. Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості [монографія / наук. кер. Моляко В. О.]. – К.: Педагогічна думка, 2008. – 208 с.
4. Швай Р.І. Психологія та педагогіка творчості: навч. посібник/Роксоляна Швай. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 200 с.
2. Ґоральський А. Правила тренінгу творчості: Методичний посібник. – Львів.: ВНТЛ, 1998. – 52 с.
3. Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості [монографія / наук. кер. Моляко В. О.]. – К.: Педагогічна думка, 2008. – 208 с.
4. Швай Р.І. Психологія та педагогіка творчості: навч. посібник/Роксоляна Швай. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 200 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (усна форма, 35%);
• підсумковий контроль (65 %, письмово-усна форма).
• підсумковий контроль (65 %, письмово-усна форма).