Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Методологія наукових досліджень

Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни: 7.073.14.M.19
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: rк.і.н., доц. Яремчук Світлана Володимирівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Знання механізмів та інструментів, що мають відношення до діагностування та аналізу стану розвитку науки.
• Знання про наукові засади наукової діяльності педагога у закладі вищої освіти.
• Знання особливостей проектування наукових досліджень.
• Уміння здійснювати пошук інформації в різних джерелах для вирі¬шення завдань наукового дослідження.
• Уміння володіти навичками проведення інноваційних форм наукової діяльності у навчальному закладі із врахуванням його специфіки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Філософія.
• Професійна педагогіка та методика професійного навчання.
Короткий зміст навчальної програми:
Наука і суспільство. Методологія наукових досліджень. Елементи наукового дослідження. Етапи наукового дослідження. Методи науково-пошукової роботи. Інформаційне забезпечення наукових досліджень. Оформлення наукової роботи і передача інформації. Магістерська робота як кваліфікаційне дослідження.
Рекомендована література:
1. Бірта Г.О. Методологія і організація наукових досліджень: навч. посіб. / Г.О. Бірта.- К.: Аберта, 2014. – 142 с.
2. Вихрущ В.О., Козловський Ю.М., Ковальчук Л.І. Основи наукових досліджень у галузі педагогіки: підручник / О.В. Вихрущ, Ю.М.Козловський, Л.І.Ковальчук. – Тернопіль: Крок, 2017. – 340 с.
3. Крушельницька О.В. Методологія та організація наукових досліджень: навч. посібник / О.В.Крушельницька. – К.: Кондор, 2006. – 206 с.
4. Романчиков В.І. Основи наукових досліджень: навч. посібник / В.І. Романчиков. – К.: ЦУЛ, 2007. – 254 с.
Методи і критерії оцінювання:
• спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю;
• усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
• письмовий контроль знань і умінь за допомогою виконання індивідуальних завдань – презентації, педагогічні задачі, реферати;
• виконання контрольних (тематичних) робіт та тестових завдань.