Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Сучасний урок професійного навчання

Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни: 7.073.14.E.40
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: доц. Горохівська Тетяна Миколаївна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати теоретичні основи соціальної педагогіки, теоретико-методологічні основи побудови соціально-педагогічної діяльності в навчальному закладі;
• знати особливості побудови соціально-педагогічної діяльності з різними категоріями дітей та підлітків в умовах навчально-виховного процесу;
• вміти обирати оптимальні напрями, методи та форми соціально-педагогічного впливу з урахуванням фізичних, психічних, педагогічних та соціальних відхилень категорій дітей;
• здійснювати пошук інформації для вирі¬шення задач соціально-педагогічної сфери.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Професійна педагогіка та методи професійного навчання,
• Методика викладання у загальноосвітньому навчальному закладі,
• Психопедагогіка управління,
• Інноваційні педагогічні технології.
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні засади соціально-педагогічної діяльності,її структура та функції. Технології, засоби, методи соціально-педагогічної діяльності в закладах освіти. Соціально-педагогічна робота з важковиховуваними дітьми в навчальних закладах. Особливості соціально-педагогічної роботи з хворими дітьми, дітьми-сиротами, обдарованими дітьми.
Рекомендована література:
1. Соціальна робота: технологічний аспект / За редакцією А.Й. Капської. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 352 с.
2. Соціальна педагогіка. Навчальний посібник/ за ред. А.Й Капської – К.: 2000. – 264 с.
3. Безпалько О.В. Соціальна педагогіка в схемах і таблицях. Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури. 2003. – 134 с.
Методи і критерії оцінювання:
• усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване), письмове опитування (есе, педагогічні задачі, індивідуальні домашні завдання) (40%)
• підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (60%)