Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Професійна педагогіка та методика професійного навчання
Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни: 7.073.14.E.28
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: професор Сушенцева Лілія Леонідівна
доц. Горохівська Тетяна Миколаївна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• Знання основних тенденцій розвитку системи професійної освіти.
• Знання законів професійної педагогіки, періодів, систем і принципів професійного навчання.
• Знання особливостей відбору та структурування змісту професійного навчання..
• Володіння уміннями здійснювати дидактичне проектування форм організації навчання у професійній школі та організації контролю навчальних досягнень студентів.
• Знання законів професійної педагогіки, періодів, систем і принципів професійного навчання.
• Знання особливостей відбору та структурування змісту професійного навчання..
• Володіння уміннями здійснювати дидактичне проектування форм організації навчання у професійній школі та організації контролю навчальних досягнень студентів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
психологія
Короткий зміст навчальної програми:
Професійна педагогіка в системі педагогічних наук. Тенденції розвитку системи професійної освіти. Закони професійної педагогіки. Зміст професійної освіти в навчальних закладах різного рівня. Принципи і методи професійного навчання. Форми організації професійного навчання. Контроль знань, умінь та навичок в професійній освіті.
Рекомендована література:
1. Жигірь В.І. Професійна педагогіка: Навчальний посібник / В.І. Жигірь, О.А. Чернега; за ред. М.В. Вачевського. – К.: Кондор, 2012. – 336 с.
2. Коваленко Е.Э. Методика профессионального обучения. Учебник для инженеров-педагогов, преподавателей спецдисциплин системы профессионально- технического и высшего образования / Е.Э. Коваленко. –Х.: Штрих, 2003. – 480 с.
3. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. для студ ВНЗ / В.Л. Ортинський. — К.: Центр учбової літератури, 2009. — 472 с.
4. Сушенцева Л.Л. Традиційні та нетрадиційні форми організації методичної роботи в сучасному профтехучилищі.- Кривий Ріг: 1999,
5. Сушенцева Л.Л. Форми організації професійного навчання в сучасному професійно-технічному навчальному закладі. – Кривий Ріг: КДПУ, 2003. – 74 с.
2. Коваленко Е.Э. Методика профессионального обучения. Учебник для инженеров-педагогов, преподавателей спецдисциплин системы профессионально- технического и высшего образования / Е.Э. Коваленко. –Х.: Штрих, 2003. – 480 с.
3. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи : навч. посіб. для студ ВНЗ / В.Л. Ортинський. — К.: Центр учбової літератури, 2009. — 472 с.
4. Сушенцева Л.Л. Традиційні та нетрадиційні форми організації методичної роботи в сучасному профтехучилищі.- Кривий Ріг: 1999,
5. Сушенцева Л.Л. Форми організації професійного навчання в сучасному професійно-технічному навчальному закладі. – Кривий Ріг: КДПУ, 2003. – 74 с.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль – 40%, підсумковий контроль – екзамен 60% (письмова складова - 40%; усна складова – 20% ).