Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Методика викладання у загальноосвітньому навчальному закладі

Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни: 7.073.14.E.27
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: проф.Швай Роксоляна Іванівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• уміння працювати з науково-методичною літературою під керівництвом наукового керівника;
• уміння аналізувати, узагальнювати, критично мислити;
• уміння робити самостійні висновки;
• уміння розв’язувати психолого-педагогічні проблеми;
• уміння системно мислити та застосовувати творчі здібності для виконання роботи;
• уміння організовувати комунікативні процеси у педагогічній діяльності;
• здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Методика навчання у загальноосвітньому навчальному закладі.
Короткий зміст навчальної програми:
Тематика курсових робіт відповідає змісту навчального модуля дисципліни “Методика викладання у загальноосвітньому навчальному закладі”. Тему дослідження студент вибирає із запропонованого переліку або пропонує свою. Структура курсової роботи: зміст (план), вступ, основна частина, висновки, список використаної літератури.
Рекомендована література:
1. Волкова Н. П. Педагогіка: посібник/Н. П. Волкова. – К.: Академія, 2012. – 615 с.
2. Кух А.М., Кух О.М.Сучасні технічні засоби навчання. – Кам’янець-Подільський, КПДПУ, 2003 р. – 120 с.
3. Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: Навч. пос. – К.: КДНК, 2003. -615 с.
4. Фіцула М.М, Педагогіка: посібник/ М.М, Фіцула. – К.: Академія, 2010. – 454 с.
5. Ягупов В В. Педагогіка: Навч. посібник. - К.: Либідь, 2002. – 560 с.
Методи і критерії оцінювання:
• попереднє оцінювання якості курсової роботи науковим керівником – 75%
• оцінювання захисту курсової роботи –25 %

Методика викладання у загальноосвітньому навчальному закладі (курсова робота)

Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни: 7.073.14.E.30
Кількість кредитів: 2
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: проф.Швай Роксоляна Іванівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знання методів, технологій, засобів та рганізаційних форм навчання у ВШ;
• уміння поєднання загальнопредметних та спеціальних методів та інтерактивних технологій навчання (лекції, семінари, рольові ігри, тренінги, дискусії тощо);
• уміння проводити навчальні заняття на високому науковому, організаційному та дидактичному рівнях;
• уміння організовувати комунікативні процеси у педагогічній діяльності;
• здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях навчання, вміти аналізувати та критично оцінювати педагогічні теорії та концепції.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Педагогіка
Короткий зміст навчальної програми:
Законодавство України про вищу освіту. Основи дидактики вищої школи. Мета, зміст та організація навчального процесу у вищій школі. Форми, методи та засоби навчання у вищій школі. Інноваційні методи навчання. Педагогічний контроль, форми його здійснення. Особистість викладача вищого навчального закладу. Професійний стрес та професійне "вигорання" у педагогічній діяльності. Педагогічна майстерність та її елементи. Педагогічна техніка. Мовлення як засіб педагогічної праці. Особливості педагогічного спілкування, його функції, види. Взаємодія викладача та аудиторії.
Рекомендована література:
1. Волкова Н. П. Педагогіка: посібник/Н. П. Волкова. – К.: Академія, 2012. – 615 с.
2. Кух А.М., Кух О.М.Сучасні технічні засоби навчання. – Кам’янець-Подільський, КПДПУ, 2003 р. – 120 с.
3. Основи педагогічної майстерності : навчальний посібник. – К. : ДАККіМ, 2010. – 244 с
4. Педагогічна майстерність: Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; За ред. І. А. Зязюна. — К.: Вища шк., 1997. — 349 с.
5. Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Т.І. Туркот. – К.: Кондор, 2011– 628 с.
Методи і критерії оцінювання:
• поточний контроль (усна форма, 35%);
• екзаменаційний контроль (65 %, письмово-усна форма).