Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Порівняльна педагогіка

Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни: 7.073.14.E.45
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: к.і.н, доцент Шевчук Ганна Йосипівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати історію виникнення освіти і виховання в світовій суспільній цивілізації, загальні характеристики світових та вітчизняних освітніх систем,теоретико-методологічних основи порівняльної педагогіки;
• володіти уміннями аналізувати та визначати цілі навчального заняття на основі теоретичних підходів у методиці професійної освіти, уміннями використовувати світову педагогічну спадщину в організації навчально – виховного процесу.
• мати здатність виявляти професійну мобільність та адаптуватись до нових ситуацій і приймати відповідні рішення
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
професійна мобільність і кар'єра
Короткий зміст навчальної програми:
Становлення і розвиток порівняльної педагогіки як науки. Тенденції управління освітою в сучасному світі . Сучасні зарубіжні педагогічні теорії. Освітні реформи. Система підготовки педагогічних і наукових кадрів за кордоном. Основні підходи до вирішення завдань підвищення ефективності навчального процесу. Порівняльний аналіз якості навчання в світі.
Рекомендована література:
• Васюк О.В. Порівняльна педагогіка : навчальний посібник / О.В. Васюк; – К. : ДАКККіМ, 2008. – 291 с.
• Єгоров Г. С., Лавриченко Н. М., Мельниченко Б. Ф. Тенденції розвитку змісту базової освіти у країнах Заходу. — К.: КМПУ ім. Грінченка, 2003. — 186 с.
• Лузан П.Г., Васюк О.В., Бернова О.М. Історія педагогіки та освіти в Україні : навчальний посібник / П.Г. Лузан, О.В. Васюк, О.М. Бернова; Гриф МОН. – К. : НАУ, 2007. – 302 с.
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль ( усна форма 40%)
? екзаменаційний контроль ( письмово- усна форма – 60 %)