Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Кваліфікаційний екзамен
Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни: 7.073.14.O.25
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: члени екзаманаційної комісії
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• здатність продемонструвати базові знання методології та інструментарію наукових педагогічних досліджень;
• знання сутності управлінської діяльності керівника навчального закладу, організації діяльності підлеглих, способів діагностики педагогічних, соціально-психологічних явищ;
• здатність проводити дослідження за темою кваліфікаційної роботи магістра і інтерпретувати його результати;
• вміння продемонструвати основи управління індивідуальною та колективною (навчальною) діяльністю різних типів на практиці для забезпечення її заданих параметрів;
• вміння прийняти практичні рішення, які придатні для безпосередньої реалізації, що має знайти своє відображення і розвиток при подальшому виконанні кваліфікаційної роботи магістра.
• здатність продемонструвати поглиблені знання та розуміння класичних і сучасних підходів до менеджменту організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності), принципів, законів, технологій, методів менеджменту організацій, процесу прийняття управлінських рішень, стилів лідерства та керівництва, особливостей розв'язання конфліктів у процесі вирішення завдань професійної діяльності;
• здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з менеджменту, маркетингу, фінансів, логістики, економіки для ефективного управління суб’єктами господарювання в умовах ринкової економіки;
• здатність розкривати соціально-економічну сутність явищ та процесів господарської діяльності організацій, оцінювати вплив на економічні процеси зовнішніх факторів, тенденції розвитку світової економіки, мати цілісне уявлення про систему розвитку організації, аналізувати і використовувати історичний досвід у вирішенні актуальних проблем вітчизняної економіки.
• знання сутності управлінської діяльності керівника навчального закладу, організації діяльності підлеглих, способів діагностики педагогічних, соціально-психологічних явищ;
• здатність проводити дослідження за темою кваліфікаційної роботи магістра і інтерпретувати його результати;
• вміння продемонструвати основи управління індивідуальною та колективною (навчальною) діяльністю різних типів на практиці для забезпечення її заданих параметрів;
• вміння прийняти практичні рішення, які придатні для безпосередньої реалізації, що має знайти своє відображення і розвиток при подальшому виконанні кваліфікаційної роботи магістра.
• здатність продемонструвати поглиблені знання та розуміння класичних і сучасних підходів до менеджменту організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності), принципів, законів, технологій, методів менеджменту організацій, процесу прийняття управлінських рішень, стилів лідерства та керівництва, особливостей розв'язання конфліктів у процесі вирішення завдань професійної діяльності;
• здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з менеджменту, маркетингу, фінансів, логістики, економіки для ефективного управління суб’єктами господарювання в умовах ринкової економіки;
• здатність розкривати соціально-економічну сутність явищ та процесів господарської діяльності організацій, оцінювати вплив на економічні процеси зовнішніх факторів, тенденції розвитку світової економіки, мати цілісне уявлення про систему розвитку організації, аналізувати і використовувати історичний досвід у вирішенні актуальних проблем вітчизняної економіки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
«Проектний менеджмент», «Стратегічний менеджмент», «Фінансовий менеджмент», «Методика викладання у вищій школі та основи педагогічної майстерності», «Методика викладання у загальноосвітньому навчальному закладі», «Професійна педагогіка та методика професійного навчання», «Теорія і практика управління навчальним закладом», «Педагогічна майстерність», «Сучасний урок професійного навчання», «Актуальні проблеми організації навчального процесі у вищому навчальному закладі».
Короткий зміст навчальної програми:
Поглиблення теоретичних знань і набуття практичного досвіду з управління навчальним закладом, одержання теоретичних і практичних результатів дослідження, які є достатніми для успішного виконання і захисту кваліфікаційної роботи магістра. Проходження практики повинне забезпечити збір, аналіз та узагальнення матеріалів за темою кваліфікаційної роботи магістра.
Рекомендована література:
1. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи: підручник / Володимир Ортинський– Львів: Видавництво Львівської політехніки. – 500 с.
2. Тверезовська Н.Т. Методологія педагогічного дослідження [навч. посіб]/ Н.Т.Тверезовська. - К. : «Центр учбової Літератури », 2013. – 440 с.
3. Управліннянавчальним закладом [Текст] :Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / [С. Г. Немченко та ін.]. - Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2012. - 515 с.
4. Методика підготовки кваліфікаційної роботи магістра: навчально-методичний посібник / Л.Л. Сушенцева, Ю.М. Козловський, І.С. Колодій. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 88 с.
2. Тверезовська Н.Т. Методологія педагогічного дослідження [навч. посіб]/ Н.Т.Тверезовська. - К. : «Центр учбової Літератури », 2013. – 440 с.
3. Управліннянавчальним закладом [Текст] :Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / [С. Г. Немченко та ін.]. - Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2012. - 515 с.
4. Методика підготовки кваліфікаційної роботи магістра: навчально-методичний посібник / Л.Л. Сушенцева, Ю.М. Козловський, І.С. Колодій. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 88 с.
Методи і критерії оцінювання:
• письмова робота: багаторівневі тести
• усна компонента
• усна компонента