Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Професійна мобільність випускника вищого навчального закладу

Спеціальність: Управління навчальним закладом
Код дисципліни: 7.073.14.E.35
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: доцент Ієвлєв Олександр Миколайович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
• знати сутність поняття «професійна мобільність», її види (соціальна мобільність, професійно-педагогічна мобільність тощо) та її складові (діяльнісна, особистісна тощо);
• вміти використовувати зовнішні та внутрішні чинники для управління (формування) професіональною мобільністю;
• здатність виявляти професійну мобільність та адаптуватись до нових ситуацій і приймати відповідні рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Основи психології і педагогіки,
• Ділова кар’єра.
Короткий зміст навчальної програми:
Професійна мобільність як основа успішної професійної діяльності в умовах постіндустріального суспільства. Зовнішні та внутрішні чинники управління (формування) професіональною мобільністю Формування у випускника вищого навчального закладу професійної (професійно-педагогічної) мобільності з використанням сучасних педагогічних технологій. Академічна мобільність випускника закладу вищої освіти.
Рекомендована література:
1. Іванченко Є. А. Професійна мобільність майбутніх фахівців : [навчально-методичний посібник] / Є. А. Іванченко. - Одеса : СМИЛ, 2004. - 120 с.
2. Примірне положення про академічну мобільність студентів вищих навчальних закладів України, затверджене наказом МОН від 29 травня 2013 року № 635 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http:// www. osvita.ua
3. Сушенцева Л. Л. Основи професійної мобільності : навчально-методичний посібник / Лілія Леонідівна Сушенцева ; Інститут ПТО НАПН України. - Кривий Ріг : Видавничий дім, 2011. - 162 с.
Методи і критерії оцінювання:
- спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю;
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань: ессе, презентації, реферати, тестові завдання.