Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Organization Marketing Research (курсовий проект)
Спеціальність: Public Administration
Код дисципліни: 6.281.00.O.29
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Administrative and Financial Management
Лектор: -
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Know the influence factors on public and private decision-making in public, economic, social and environmental context;
2. Apply knowledge to solve problems of synthesis and analysis systems that are characterize the chosen specialty
3. Investigate, analyze, predict and plan for economic, social and other developments in the country and region, and use the results for making typical management solutions of the chosen specialty.
2. Apply knowledge to solve problems of synthesis and analysis systems that are characterize the chosen specialty
3. Investigate, analyze, predict and plan for economic, social and other developments in the country and region, and use the results for making typical management solutions of the chosen specialty.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Public marketing and territorial marketing
Короткий зміст навчальної програми:
Course project consists of the following sections: Introduction. Chapter 1. Theoretical part (name section). Chapter 2. Prognostic and analysis part (name section). Conclusions. References.
Рекомендована література:
1. Чухрай Н.І. Маркетинг інновацій: Підручник / Н.І. Чухрай. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. - 256 с.
2. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика : навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. / В. Я. Кардаш ; Мін. Освіти і науки України ; КНЕУ. - К. : КНЕУ, 2003. - 250 с.
2. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика : навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. / В. Я. Кардаш ; Мін. Освіти і науки України ; КНЕУ. - К. : КНЕУ, 2003. - 250 с.
Методи і критерії оцінювання:
final control - 100% (defence of the project).
Organization Marketing Research (курсовий проект)
Спеціальність: Public Management and Administration
Код дисципліни: 6.281.00.O.29
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Administrative and Financial Management
Лектор: -
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Know the influence factors on public and private decision-making in public, economic, social and environmental context;
2. Apply knowledge to solve problems of synthesis and analysis systems that are characterize the chosen specialty
3. Investigate, analyze, predict and plan for economic, social and other developments in the country and region, and use the results for making typical management solutions of the chosen specialty.
2. Apply knowledge to solve problems of synthesis and analysis systems that are characterize the chosen specialty
3. Investigate, analyze, predict and plan for economic, social and other developments in the country and region, and use the results for making typical management solutions of the chosen specialty.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Public marketing and territorial marketing
Короткий зміст навчальної програми:
Course project consists of the following sections: Introduction. Chapter 1. Theoretical part (name section). Chapter 2. Prognostic and analysis part (name section). Conclusions. References.
Рекомендована література:
1. Чухрай Н.І. Маркетинг інновацій: Підручник / Н.І. Чухрай. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. - 256 с.
2. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика : навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. / В. Я. Кардаш ; Мін. Освіти і науки України ; КНЕУ. - К. : КНЕУ, 2003. - 250 с.
2. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика : навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. / В. Я. Кардаш ; Мін. Освіти і науки України ; КНЕУ. - К. : КНЕУ, 2003. - 250 с.
Методи і критерії оцінювання:
final control - 100% (defence of the project).