Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Development of Pricing Policy
Спеціальність: Public Administration
Код дисципліни: 6.281.01.E.76
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Administrative and Financial Management
Лектор: -
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
tknow scientific and mathematical principles underlying the state and economic analysis;
to know the impact of factors on public and private decision-making in economic, social and ecological context
be able to systemic thinking and apply creativity to the formation of innovative ideas;
be able to identify, classify and describe the work of the management of public and private entities
to know the impact of factors on public and private decision-making in economic, social and ecological context
be able to systemic thinking and apply creativity to the formation of innovative ideas;
be able to identify, classify and describe the work of the management of public and private entities
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
-
Короткий зміст навчальної програми:
Price in the modern economy. The system of prices and their classification. Characteristic of the methods of formation and regulation of prices in Ukraine. Organizational and economic mechanism of price formation. Improving the system of price formation for agricultural products. Errors and risk of pricing. Monitoring and control of prices. Legal regulation of price formation in Ukraine.
Рекомендована література:
1) Мазур О. Є. Ринкове ціноутворення : навч. посібник / О. Є. Мазур. – К.: Центр учбової літератури, 2012. - 480 с.
2) Ціноутворення та управління ціновою політикою: підручник / Л. І. Антошкіна, Н. П. Скригун, Л. Г. Цимбалюк. – Донецьк: Юго-Восток, 2011. – 321 с.
3) Литвиненко Я. В. Маркетингова цінова політика : навч. посіб./ Я. В. Литвиненко. — К. : Знання, 2010. — 294 с.
2) Ціноутворення та управління ціновою політикою: підручник / Л. І. Антошкіна, Н. П. Скригун, Л. Г. Цимбалюк. – Донецьк: Юго-Восток, 2011. – 321 с.
3) Литвиненко Я. В. Маркетингова цінова політика : навч. посіб./ Я. В. Литвиненко. — К. : Знання, 2010. — 294 с.
Методи і критерії оцінювання:
test
Development of Pricing Policy
Спеціальність: Public Management and Administration
Код дисципліни: 6.281.01.E.76
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Administrative and Financial Management
Лектор: -
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
tknow scientific and mathematical principles underlying the state and economic analysis;
to know the impact of factors on public and private decision-making in economic, social and ecological context
be able to systemic thinking and apply creativity to the formation of innovative ideas;
be able to identify, classify and describe the work of the management of public and private entities
to know the impact of factors on public and private decision-making in economic, social and ecological context
be able to systemic thinking and apply creativity to the formation of innovative ideas;
be able to identify, classify and describe the work of the management of public and private entities
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
-
Короткий зміст навчальної програми:
Price in the modern economy. The system of prices and their classification. Characteristic of the methods of formation and regulation of prices in Ukraine. Organizational and economic mechanism of price formation. Improving the system of price formation for agricultural products. Errors and risk of pricing. Monitoring and control of prices. Legal regulation of price formation in Ukraine.
Рекомендована література:
1) Мазур О. Є. Ринкове ціноутворення : навч. посібник / О. Є. Мазур. – К.: Центр учбової літератури, 2012. - 480 с.
2) Ціноутворення та управління ціновою політикою: підручник / Л. І. Антошкіна, Н. П. Скригун, Л. Г. Цимбалюк. – Донецьк: Юго-Восток, 2011. – 321 с.
3) Литвиненко Я. В. Маркетингова цінова політика : навч. посіб./ Я. В. Литвиненко. — К. : Знання, 2010. — 294 с.
2) Ціноутворення та управління ціновою політикою: підручник / Л. І. Антошкіна, Н. П. Скригун, Л. Г. Цимбалюк. – Донецьк: Юго-Восток, 2011. – 321 с.
3) Литвиненко Я. В. Маркетингова цінова політика : навч. посіб./ Я. В. Литвиненко. — К. : Знання, 2010. — 294 с.
Методи і критерії оцінювання:
test