Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Обгрунтування маркетингової стратегії підприємства (курсовий проект)
Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.00.O.6
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Косар Наталія Степанівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- вміти продемонструвати поглиблені знання сучасних тенденцій розвитку стратегічного маркетингу;
- вміти аналізувати маркетингове середовище організації, визначати її маркетингові можливості та загрози, створювати нові маркетингові рішення;
- вміти аналізувати конкурентне середовище підприємства та обгрунтовувати відповідні конкурентні стратегії;
- вміти формувати відповідні ситуації стратегії розвитку підприємства та стратегії по окремих складових комплексу маркетингу підприємства;
- вміти здійснювати управління портфелем бізнесу підприємства
- вміти аналізувати маркетингове середовище організації, визначати її маркетингові можливості та загрози, створювати нові маркетингові рішення;
- вміти аналізувати конкурентне середовище підприємства та обгрунтовувати відповідні конкурентні стратегії;
- вміти формувати відповідні ситуації стратегії розвитку підприємства та стратегії по окремих складових комплексу маркетингу підприємства;
- вміти здійснювати управління портфелем бізнесу підприємства
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Маркетинг, Маркетингова товарна політика, Маркетингові дослідження.
Кореквізити: Стратегічний маркетинг, Маркетинговий менеджмент, Фінансовий менеджмент.
Кореквізити: Стратегічний маркетинг, Маркетинговий менеджмент, Фінансовий менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми:
Інформація про підприємство і ринок. Формулювання місії підприємства. Визначення цілей підприємства та цілей маркетингу. Аналіз маркетингової стратегії сегментації та вибору цільового ринку. Вибір цільового ринку. Аналіз галузі та конкурентного становища підприємства в галузі. Аналіз та оцінка середовища підприємства за методом SWOT-аналізу. Визначення конкурентної переваги підприємства. Визначення конкурентної сили підприємства. Порівняльна оцінка конкурентоспроможності підприємства. Побудова матриці Бостонської консалтингової групи. Побудова матриці „МакКінсі – Дженерал Електрик” Висновки і рекомендації по обґрунтуванню стратегій підприємства.
Рекомендована література:
1. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: підручник / Н.В. Куденко. - К.: КНЕУ 2012.—523 с.
2. Крикавський Є.В. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / Є.В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, І.Ф. Лорві. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 380 с.
3. Крикавський Є.В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник / Є.В. Крикавський, Л.І. Третьякова, Н.С. Косар. – 2-ге вид. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 256 с.
4. Маркетинговий менеджмент: підручник / Ф. Котлер, К.Л. Келлер, А.Ф. Павленко та ін. — К.: Видавництво «Хімджест», 2008. — 720 с.
2. Крикавський Є.В. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / Є.В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, І.Ф. Лорві. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 380 с.
3. Крикавський Є.В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник / Є.В. Крикавський, Л.І. Третьякова, Н.С. Косар. – 2-ге вид. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 256 с.
4. Маркетинговий менеджмент: підручник / Ф. Котлер, К.Л. Келлер, А.Ф. Павленко та ін. — К.: Видавництво «Хімджест», 2008. — 720 с.
Методи і критерії оцінювання:
Перевірка курсового проекту (50%) – письмова форма.
Контрольний захід (50 %, захист курсового проекту, залік) - усна форма.
Перевірка курсового проекту (50%) – письмова форма.
Контрольний захід (50 %, захист курсового проекту, залік) - усна форма.