Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Веб-аналітика

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.E.39
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., старший викладач Фігун Н.В., к.е.н., доцент Бочко О.Ю.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
Знати: принципи організації систем збору та аналізу даних в мережі Інтернет, особливості роботи Google Adwords, Google Analytics, їх налаштування та механізми синхронізації із веб ресурсами.
Уміти: розробити стратегію просування компанії в мережі Інтернет з використанням звітів відповідних аналітичних платформ, історії відвідування соціальних мереж, обгрунтувати обрану стратегію керуючись відповідним набором інструментів, базуючись на маркетингових дослідженнях існуючих трендів формувати відповідний контент.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: Маркетингові дослідження; Нейромаркетинг;
кореквізити: Товарна інноваційна політика.
Короткий зміст навчальної програми:
Розширення асортименту інтернет-магазину шляхом визначення найбільш популярних категорій товарів; визначення причин неефективності конверсійних сторінок і їх опрацювання з метою удосконалення; збір повної статистичної інформації щодо поведінки всіх користувачів, а також окремих їх груп; відстеження ефективності та результативності роботи по кожному з каналів маркетингу; удосконалення стратегії зниження рівня витрат бюджету за рахунок перерозподілу ресурсів на більш вигідні напрямки роботи; Поняття конверсії та зниження показника відмов, що дозволяє отримувати більше продажів і збільшити середній чек навіть при незмінному рівні відвідуваності; аналіз інструментів для збору даних, щодо рівня відвідуваності ресурсу.
Рекомендована література:
1. Брайан Клифтон. Google Analytics для профессионалов, 3-е издание = Advanced Web Metrics with Google Analytics, 3rd ed.. — М.: «Диалектика», 2012. — 608 с.
2. Авинаш Кошик. Веб-аналитика 2.0 на практике. Тонкости и лучшие методики = Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity. — М.: «Диалектика», 2011. — С. 528.
3. Джерри Ледфорд, Мэри Э. Тайлер. Google Analytics 2.0: анализ веб-сайтов = Google Analytics 2.0. — М.: «Диалектика», 2008. — С. 368.
4. Яковлев А.А. Довжиков А.А. Веб-аналитика: основы, секреты, трюки. — СПб.: БХВ-Петербург, 2009. — С. 272.
5. Марк Хасслер. Веб-аналитика = Web Analytics. — М.: Эксмо, 2010. — С. 432.
6. Мелихов Д.С Сарматов И.И. Веб-аналитика: шаг к совершенству. — К.: Аналитик Интеллект Сервис, 2010. — С. 112.
Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (40%): робота на лабораторних заняттях, усне опитування підчас практичних занять.
Підсумковий контроль (60%, екзамен): екзаменаційна контрольна робота.