Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Ефективне використання маркетингових інструментів у сфері послуг (курсовий проект)

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.02.E.34
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Балик У.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення дисципліни, фахівець повинен:
знати: особливості маркетингу туристичних послуг, принципи сегментації ринку туристичних послуг, сегментації клієнтів сервісної організації, умови конкуренції на ринку туристичних послуг, принципи формування цінової політики, організацію просування послуг на ринку.
вміти: розробити комплекс маркетингу туристичних послуг, визначити рівень конкурентоспроможності послуги, проаналізувати маркетингове середовище сервісної організації, розробити стандарт обслуговування споживачів туристичних послуг.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізит: маркетинг, поведінка споживачів;
кореквізити: маркетинг готельно-туристичних послуг.
Короткий зміст навчальної програми:
Загальні відомості про сервісне підприємство. Аналіз маркетингового середовища (SWOT-аналіз). Сегментування ринку послуг та вибір цільового сегменту. Розробка комплексу маркетингу послуг. Розробка стандарту обслуговування споживачів і розрахунок економічного ефекту від впровадження цього стандарту.
Рекомендована література:
– Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг. Підручник. - Київ: Центр навчальної літератури, 2013. – 192 с.
– Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2011. – 560 с.
– Кулибанова В.В. Маркетинг: сервисная деятельность. – СПб.: Питер, 2010. – 240 с.
– Кристофер Лавлок. Маркетинг услуг: персонал, технологии, стратегии. – 4-е изд. - СПб.: Издательский дом «Вильямс», 2012. – 983 с.
– Вачевський М.В., Скотний В.Г. Маркетинг в сферах послуг: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2014. – 232 с.
– Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2010. – 560 с.
– Вачевський М.В., Скотний В.Г. Маркетинг в сферах послуг: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2011. – 232 с.
Методи і критерії оцінювання:
поточний контроль виконання курсового проекту (60 %);
підсумковий контроль: захист курсового проекту (40 %).