Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.00.O.25
Кількість кредитів: 16.5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Всі викладачі кафедри маркетингу і логістики, які мають науковий ступінь
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
- вміти самостійно виявляти маркетингові проблеми, проводити їх структуризацію і розв'язувати складні задачі, що вимагають глибокого осмислення теоретичних основ фахових дисциплін;
- розуміти методологію та методичні підходи у системі маркетингу;
- вміти застосовувати маркетингові інструменти для різних ринкових ситуацій;
- вміти систематизувати та розширювати теоретичні знання з фундаментальних, спеціальних, економічних, загальнотехнічних, гуманітарних і природничих дисциплін.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізит: всі фахові дисципліни.
Кореквізити: захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми:
Вступ. Теоретична частина. Аналітична частина. Дослідницька частина. Проектна частина. Спеціальна частина. Висновки. Список використаних джерел. Додатки до магістерської кваліфікаційної роботи (для підтвердження достовірності використаних в роботі інформаційних даних та аргументації висновків).
Рекомендована література:
1. Методичні рекомендації до виконання магістерських кваліфікаційних робіт для студентів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» / Укл. Є.В. Крикавський, Мних О.Б., Мороз Л.А., Мамчин М.М., Патора Р. — Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2013. — 29 с.
2. Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник / Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. — 5-те вид., онов. — Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. — 232 с.
3. Крикавський Є.В. Маркетингова політика розподілу: Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала.- Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009. — 232 с.
4. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник / Є.Крикавський , І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. — 2-ге вид. — Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2009 — 278 с.
5. Крикавський Є.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Л.І. Третьякова, Н.С. Косар. — 2-ге вид. — Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка».
Методи і критерії оцінювання:
• письмова випускна магістерська кваліфікаційна робота та усне опитування (100%)