Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Маркетингове моделювання

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.00.M.19
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., ст. викл. Леонова С.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Знати: методи управління маркетинговою діяльністю по всіх складових комплексу маркетингу (товарній, ціновій, збутовій та комунікаційній політиках) на основі дослідження змін у макро- і мікро середовищі маркетингу, основи прийняття логістичних рішень щодо обсягів поставок, формування запасів.
Уміти: приймати обґрунтовані управлінські рішення з маркетингу в умовах зміни поточної ринкової ситуації, яка моделюється із застосуванням різних засобів імітації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
пререквізити: Маркетинг, Маркетингові дослідження
кореквізити: Стратегічний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми:
Тест-контроль залишкових знань студентів по дисциплінах маркетингового циклу кваліфікаційного рівня “Бакалавр”. Вступна лекція до комплексної комп’ютерної ділової гри “Динамічне маркетингове моделювання”. Характеристика цільового ринку компанії, її товарів. Організація роботи збутової мережі, комунікаційна політика компанії. Визначення напрямків маркетингових досліджень, які можна замовити. Характеристика торгівельної асоціації галузі промисловості, у якій працює компанія. Аналіз загальної маркетингової ситуації, яка склалась на початок гри. Визначення цілей компанії. Розподіл функцій між членами команди. Складання декларації про доходи та балансового звіту компанії. Аналіз обсягів збуту і прибутків компанії. Прийняття управлінських рішень щодо товарної, цінової, дистрибуційної і комунікаційної політики компанії поквартально. Замовлення необхідної документації. Аналіз отриманої інформації за кожен квартал. Презентація гри. Аналіз отриманих результатів. Рейтингова оцінка учасників. Підсумковий тест-контроль.
Рекомендована література:

1. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навчальний посібник. - К.: КНЕУ, 2005. -152 с.
2.Крикавський Є.В. Маркетингова політика розподілу: Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала. – 2-ге вид. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 260 с.
3. Крикавський Є.В. Стратегічний маркетинг: Навчальний посібник / Є.В. Крикавський, Л.І. Третьякова, Н.С. Косар. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 256 с.
4. Крикавський Є.В. Логістичні системи: Підручник / Є.В. Крикавський, Н.В. Чорнописька. - Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, 2009. – 264 с.
5. Крикавський Є.В. Маркетингові дослідження: Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, О.Б. Мних.– НУ “Львівська політехніка” (Інф.-вид. Центр “Інтелект” + ІПДО), 2004. – 288 с.
6.Крикавський Є.В. Промисловий маркетинг: Підручник / Є.В. Крикавський, Н.І. Чухрай. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2001. – 336 с.
7. Котлер Ф. Маркетинговий менеджмент: Підручник / Ф. Котлер, К.Л. Келлер, А.Ф. Павленко та ін. — К.: Видавництво «Хімджест», 2008. — 720 с.
8. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга / Пер. с англ. – 2-е ев. изд.–М.; СПб.:К.: Издательский дом «Вильямс», 2000.– 944 с
9 Макаренко Т.І. Моделювання та прогнозування у маркетингу. – К.: Центр навч. Літератури, 2005 – 160 с.
10. Маркетинг: магістерський курс: навчальний курс: Навчальний посібник / Під загальною редакцією д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 976 с.
11. Маркетинг: Підручник / [А.О.Старостіна, Н.П.Гончарова, Є.В.Крикавський та ін.]; за ред. А.О.Старостіної. – К.: Знання, 2009. – 1070 с.
12. Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник / Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. – 5-те вид., онов. – Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. - 232 с.
13. Редченко К.І. Стратегічний аналіз у бізнесі: Навчальний посібник. Видання 2-ге., доп. .- Львів: «Новий Світ - 2000», 2003. – 272 с.
14. Руделіус В. Маркетинг: підручник / В. Руделіус, Л. Мороз, Н. Глинський та ін.; ред. упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. – 2-е вид. – К.: Навч.-метод. Центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008 . – 580с.
15. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: Навч. посіб. – К.: Знання, 2006. – 366 с.
16. Крикавський Є. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. -2-ге вид. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008. – 276 с.
17. Крикавський Є.В. Маркетингова політика розподілу: Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала. – 2-ге вид. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 260 с.
18. Третьякова Л.І., Косар Н.С. Стратегічний маркетинг: Конспект лекцій для студентів спеціальності 7(8).050108 «Маркетинг»/ Л.І. Третьякова, Н.С. Косар – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010. – 191 с.
19.Чухрай Н.І. Формування інноваційного потенціалу підприємства: маркетингове і логістичне забезпечення : Монографія / Н.І. Чухрай. – Львів: Вид-во Нац. У-ту "Львівська політехніка", 2002. – 315 с.
20.Чухрай Н.. Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві / Н.Чухрай, Р. Патора - К.: Кондор, 2005. - 398с.

Методи і критерії оцінювання:
Поточний контроль (70%)
Підсумковий контроль (30%)