Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Теорія організації

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.00.M.14
Кількість кредитів: 3
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Таранський І.П., ст. викл. Донець Д.М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Після опанування дисципліни студенти повинні вміти:
- працювати з монографічними, довідково-енциклопедичними, статистичними, електронними джерелами з соціально-економічної проблематики та менеджменту;
- володіти методикою розрахунків основних показників та використання методологічних інструментів з метою пізнання мінливих явищ та процесів, які впливають на стан організації;
- використовувати методологічні та методичні прийоми вивчення ефективності діяльності й проектування організацій;
- досліджувати й характеризувати різні види організацій, визначаючи їх переваги й недоліки;
- здійснювати порівняльний аналіз і формування різних типів організаційних структур;
- визначати чинники формування іміджу й культури організації;
- розробляти заходи з трансформації, як організації у цілому, так і її складових з урахуванням впливу факторів зовнішнього середовища.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
Пререквізити: Маркетинг, Менеджмент, Маркетингові дослідження, Маркетингова цінова політика.
Кореквізити: Маркетинговий менеджмент, Фінансовий менеджмент, Рекламний менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми:
1.1 Головною метою викладання дисципліни є формування сучасного, на основі системного підходу, світогляду щодо створення, функціонування й еволюції організацій. 1.2 Головними завданнями, що мають бути вирішені в процесі викладання дисципліни, є: - забезпечення студентів знаннями про теорію та практику функціонування організацій у мінливих умовах сучасного ринкового соціально-економічного середовища, про регулювання процесів, які в них відбуваються у взаємозв'язку із зовнішнім середовищем тощо; - вивчення основних організаційних теорій; - вивчення теоретико-методологічних засад створення й функціонування організацій; - засвоєння основних методичних підходів аналізу внутрішнього й зовнішнього середовища організацій; - набуття вмінь побудови організаційних структур організацій різних типів; - набуття навичок трансформації, створення іміджу й культури організацій.
Рекомендована література:
1. Акулов В.Б. Теорія организации : учеб. пособие / В.Б. Акулов, М.Н. Рудаков. -Петрозаводск : ПетрГУ, 2002. - 192 с.
2. Беляев А. А. Системология организации : учебник / A.A. Беляев, Э.М. Коротков ; под ред. Э.М. Короткова. - М.: ИНФРА-М, 2000. - 182 с.
3. Демчук О.Н.Теория организации: учеб. Пособие / Демчук О.Н., Єфремова Т.А. . –М.: Флинта_ МПСИ, 2009. – 264с.
4. Латфуллин Г.Р. Теория организации / Г.Р. Латфуллин, A.B. Райченко. - СПб. : Питер, 2004. - 395 с.
5. Мильнер Б.З. Теория организации : учебник / Б.З Мильнер. - М. : Инфра-М, 2009. - 864 с.
6. Монастирський Г.Л. Теорія організації : навч. посіб. / Г.Л. Монастирський. - К.: Знання, 2008.-319 с.
7. Радченко Я.В., Смирнов Э.А. Теория организации. ГУ. - М. : ЗАО Финстатинформ, 2000.-212 с.
8. Петрович Й.М. Теорія організації / Й.М. Петрович, Л. В. Галаз, К. В. Процак. - Львів: Видавництво «Магнолія 2006», 2013., 344с.
Методи і критерії оцінювання:
Опрацювання практичних занять (30%) - усне опитування.
Підсумковий контроль (70%, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма.