Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Кон'юнктура товарних ринків

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.E.27
Кількість кредитів: 4
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: К.е.н., доцент Кузяк Вікторія Вікторівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
У результаті вивчення модуля студент повинен:
Знати:
– методологічні основи ринкової кон’юнктури, її структуру, логічну організацію, методи і засоби проведення кон’юнктурних досліджень;
– сутність та інструменти кон’юнктурного аналізу;
– класифікацію показників ринкової кон’юнктури та особливості розрахунку основних показників ринкової кон’юнктури;
– основні вимоги до використання економічних показників у кон’юнктурному аналізі;
– класифікацію методів аналізу економічної кон’юнктури.
Вміти:
- здійснити фінансові обчислення в кон’юнктурних дослідженнях;
- здійснити аналіз основних тенденцій кон’юнктури ринку;
- здійснити аналіз потенціалу ринку, його структури та пропорційності ринку;
- володіти методами кон’юнктурної оцінки підприємницького ризику.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
– інфраструктура товарних ринків, маркетингові дослідження, маркетингова товарна політика,
– фінансовий менеджмент, маркетингова політика розподілу, маркетингове моделювання.
Короткий зміст навчальної програми:
Теоретичні засади кон’юнктурних досліджень ринку. Роль і місце кон’юнктурних досліджень в системі ринкових відносин. Рівновага в економіці і кон’юнктурні дослідження. Державна кон’юнктурна політика. Особливості дослідження кон’юнктури галузевого ринку. Характеристика кон’юнктурних показників. Інструментарій проведення кон’юнктурних досліджень. Методи аналізу кон’юнктури ринку. Кон’юнктурне оцінювання підприємницького ризику. Прогнозування ринкової кон’юнктури.
Рекомендована література:
- Кузяк В.В. Електронний навчально-методичний комплекс «Кон’юнктура товарних ринків» / В.В. Кузяк [Електронний ресурс] . – Режим доступу: http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=10134;
- Конспект лекцій з курсу «Кон'юнктура товарних ринків» для студентів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» № 5646 від 21.05.2014 р. / Укл.: В.В. Кузяк, Ю.Я. Добуш, О.Є. Шандрівська, О.М. Бек, Н.Р. Стасюк. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2014. – 257с.;
- Методичні вказівки до проведення практичних занять з курсу «Кон'юнктура товарних ринків» для студентів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» № 5648 від 21.05.2014 р. / Укл.: В.В. Кузяк, Ю.Я. Добуш, О.Є. Шандрівська, О.М. Бек, Н.Р. Стасюк. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2014. – 92 с.;
- Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу «Кон'юнктура товарних ринків» для студентів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» заочної форми навчання / Укл.: В.В. Кузяк, О.Є. Шандрівська, Н.Р. Стасюк. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015. – с.;
- Кучеренко В.Р. Проблеми кон’юнктурних досліджень ринків товарів і послуг. Монографія / В.Р. Кучеренко, В.А. Карпов, А.В. Андрейченко та ін. – Одеса, Атлант, 2010. – 161 с.
Методи і критерії оцінювання:
– поточний контроль (30%): контрольна робота, усне опитування;
– підсумковий контроль (70%): диференційований залік, тестування (50%), усна відповідь (20%).