Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua
Наукові дослідження та семінари за їх тематикою
Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.00.O.20
Кількість кредитів: 9
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Лекції, лабораторні заняття – к.е.н., доцент Гірна О.Б., к.е.н., доцент Глинськиий Н.Ю.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
- знати основні складові структури процесу підготовки майбутніх фахівців з маркетингу;
- розуміти сутність і роль маркетингу в ринковій економіці;
- знати етапи становлення маркетингу в Україні;
- розуміти роль і функції маркетингових підрозділів підприємства.
- знати основні складові структури процесу підготовки майбутніх фахівців з маркетингу;
- розуміти сутність і роль маркетингу в ринковій економіці;
- знати етапи становлення маркетингу в Україні;
- розуміти роль і функції маркетингових підрозділів підприємства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
– пререквізит: методологія та організація наукових досліджень;
– кореквізит:спецкурс із наукових досліджень.
– кореквізит:спецкурс із наукових досліджень.
Короткий зміст навчальної програми:
Інформаційна база наукових досліджень. Відображення результатів наукових досліджень в освітній практиці. Інформаційне забезпечення для проведення Оксфорської дебати на задану тематику. Ретроспективний аналіз наукових здобутків Нобелівських лауреатів з економіки. Аналіз навчально-методичної бази кафедри маркетингу і логістики. Проведення порівняльного аналізу магістерських освітніх програм за спеціальністю «Маркетинг» в українських та закордонних вищих навчальних закладах.
Рекомендована література:
1. Економічні дослідження (методологія, інструментарій, організація, апробація): навч.посіб. за ред.. д.е.н., проф.., акад.. НАПН України А.А. Мазаракі. – К. : КНЕУ, 2010.
2. Ганін В.І., Ганіна Н.В., Гурова К.Д. Методологія соціально-економічного дослідження. – К.: Центр учбової літератури, 2008 - 224с.
3. Зарішняк І.М. Методика та організація наукових досліджень. – Тернопіль: Крок, 2012.-224с.
4. Лободинська О.М., Магазинщикова І.П. Чинники успішного працевлаштування за фахом. Структурно-логічні схеми. – Львів ЗУКЦ, 2013.-108с.
5. Оспіщев В.І., Кривошей В.В. Технології наукових досліджень в економіці. – К.: Знання, 2013.-255с.
6. Поперечний А.М., Заплетніков І.М., Баришев О.І. Магістерська робота. Методологія її виконання. – Львів, Магнолія 2006, 2012.-204с.
7. Сурмін Ю.П. Майстерня вченого: Підручник для науковця. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент – освіти в Україні», 2006.-302с.
8. Рассоха І.М. Методологія та організація наукових досліджень. – Харків – ХНАМГ, 2011.-76с.
2. Ганін В.І., Ганіна Н.В., Гурова К.Д. Методологія соціально-економічного дослідження. – К.: Центр учбової літератури, 2008 - 224с.
3. Зарішняк І.М. Методика та організація наукових досліджень. – Тернопіль: Крок, 2012.-224с.
4. Лободинська О.М., Магазинщикова І.П. Чинники успішного працевлаштування за фахом. Структурно-логічні схеми. – Львів ЗУКЦ, 2013.-108с.
5. Оспіщев В.І., Кривошей В.В. Технології наукових досліджень в економіці. – К.: Знання, 2013.-255с.
6. Поперечний А.М., Заплетніков І.М., Баришев О.І. Магістерська робота. Методологія її виконання. – Львів, Магнолія 2006, 2012.-204с.
7. Сурмін Ю.П. Майстерня вченого: Підручник для науковця. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент – освіти в Україні», 2006.-302с.
8. Рассоха І.М. Методологія та організація наукових досліджень. – Харків – ХНАМГ, 2011.-76с.
Методи і критерії оцінювання:
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (50%): розв’язання задач, усне опитування, розрахункова робота;
- підсумковий контроль (50%).
- поточний контроль (50%): розв’язання задач, усне опитування, розрахункова робота;
- підсумковий контроль (50%).