Ви переглядаєте архівну версію офіційного сайту НУЛП (2005-2020р.р.). Актуальна версія: https://lpnu.ua

Стратегії міжнародного бізнесу

Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Код дисципліни: 7.073.04.E.39
Кількість кредитів: 5
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: к.е.н., доц. Петришин Н.Я.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: заочна
Результати навчання:
1. Поглиблені знання основних категорій та термінологічної бази з стратегій міжнародного бізнесу, теорія стратегій міжнародного бізнесу, сутність, значення та основні елементи стратегій міжнародного бізнесу.
2. Поглиблені знання методів аналізування середовища формування стратегій міжнародного бізнесу, методів вибору стратегій міжнародного бізнесу.
3. Поглиблені знання видів стратегії міжнародного бізнесу, стратегій виходу підприємства на зовнішні ринки, міжнародних стратегій.
4. Поглиблені знання щодо технології розроблення стратегій міжнародного бізнесу.
5. Уміння здійснювати вибір оптимальних варіантів реалізації стратегій міжнародного бізнесу.
6. Уміння здійснювати портфельний аналіз міжнародного бізнесу суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності.
7. Уміння оцінювати ефективність реалізації стратегій міжнародного бізнесу.
8. Уміння здійснювати прогнозування очікуваних результатів реалізації стратегій міжнародного бізнесу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Пререквізити: «Стратегічний менеджмент, «Основи зовнішньоекономічної діяльності».
• Кореквізити: -
Короткий зміст навчальної програми:
Сутність, значення та основні елементи стратегій міжнародного бізнесу; види стратегій міжнародного бізнесу; аналізування середовища формування стратегій міжнародного бізнесу; методи вибору стратегій міжнародного бізнесу; технологія розроблення стратегій міжнародного бізнесу; варіанти реалізації стратегій міжнародного бізнесу; оцінювання ефективності реалізації стратегій міжнародного бізнесу.
Рекомендована література:
1. Стратегічний менеджмент: [навч. посібн.] / Н.Ю, Подольчак. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 400 с.
2. Стратегічний менеджмент : [навч. посібн.] / Г.І. Кіндрацька. – 2-ге вид., перероб. і доповн. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 406 с.
3. Шершньова З.Є. Стратегічне управління : [навч. посібн.] / З.Є. Шершньова, С.В. Оборська. – К.: КНЕУ, 1999. – 384 с.
4. Михайленко О.Г. Міжнародний бізнес: [посібник] / О.Г. Михайленко, Д.А. Красніков. – Дн-ск: Видавництво «КИТ», 2014.–128 с.
5. Гіл, Чарлз В.Л. Міжнародний бізнес: Конкуренція на глобальному ринку: Пер. з англ.- К.: Вид-во Соломії Павличко «Основи», 2001.–856 с.
6. Управління зовнішньоекономічною діяльністю: [навч. посібник] / За ред. проф. А.І. Кредісова.–2-е вид., допов. – К.: ВІРА-Р, 2002. - 550 с.
Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (30%): лабораторні роботи (10%), контрольні роботи (16%) усне експрес-опитування (4%);
- екзаменаційний контроль (70%, екзамен): письмова компонента (50%), усна компонента (20%).